گرم ترین شهر کشور کجاست؟ ، بارش باران و کاهش دما در این استان ها

به گزارش وبلاگ پنجره، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از کاهش 6 تا 10 درجه ای دما و بارش باران در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی طی امروز اطلاع داد.

گرم ترین شهر کشور کجاست؟ ، بارش باران و کاهش دما در این استان ها

به گزارش وبلاگ پنجره، صادق ضیاییان بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، اظهار کرد: امروز در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش محسوس دما (6 تا 10 درجه) رخ می دهد.

وی با بیان اینکه آدینه و شنبه در استان های ساحلی خزر و شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می دهد، ادامه داد: بعلاوه طی سه روز آینده برای ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شمالی هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان، طی سه روز آینده برای استان های واقع در نوار شرقی کشور، بعضی نواحی مرکز و استان های ایلام و خوزستان وزش باد شدید، در منطقه ها مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: طی دو روز آینده دریای خزر، خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (25 شهریور) صاف و همراه با وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد و طی شنبه (26 شهریور) کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (24 و 25 شهریورماه) اهواز با دمای 44 و 43 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 5 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "گرم ترین شهر کشور کجاست؟ ، بارش باران و کاهش دما در این استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرم ترین شهر کشور کجاست؟ ، بارش باران و کاهش دما در این استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید