الدر اسکرولز 6 همچنان در مراحل اولیه توسعه است

به گزارش وبلاگ پنجره، در حال حاضر بیش از یک دهه از عرضه الدر اسکرولز 5: اسکایریم می گذرد، اما واضح است که تا انتشار بازی بعدی این سری زمان زیادی طول خواهد کشید. چند ماه پیش تاد هاوارد به عنوان کارگردان بازی بیان نمود که نسخه ششم مجموعه نقش آفرینی و محبوب الدر اسکرولز هنوز در مرحله طراحی اولیه به سر می برد. با این حال اگر امیدوار بودید که در اواخر سال جاری بازی را تجربه کنید، ممکن است مجبور شوید انتظارات خود را پایین بیاورید زیرا به نظر می رسد که شرایط از آن موقع تغییری نکرده است.

الدر اسکرولز 6 همچنان در مراحل اولیه توسعه است

الدر اسکرولز 6 در طول کنفرانس بتسدا در مراسم E3 سال 2018 میلادی معرفی و سپس تأیید شد که در مرحله پیش فراوری است. حال به لطف صفحه LinkedIn یکی از کارمندان این شرکت که کارشناس منابع انسانی است، اکنون می دانیم که بازی همچنان در مراحل ابتدایی توسعه است:

مانند هر خبر غیر رسمی دیگر، نباید به طور کامل به این گزارش ها متکی باشیم اما ممکن است به هواداران یاری کند تا انتظارات خود را تا زمانی که بتسدا اعلامیه ای رسمی ارائه می نماید، مدیریت نمایند. در هر صورت یک بازی از این مجموعه به میزان زیادی زمان برای توسعه احتیاج دارد زیرا به سادگی محتوای زیادی دارد که باید با هم هماهنگ شوند. یک حدس معقول این است که بخش بزرگی از تیم فراوری که اکنون روی توسعه بازی استارفیلد کار می نمایند، پس از انتشار این بازی در 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401)، توسعه کامل الدر اسکرولز 6 را شروع خواهند کرد. البته همه این ها در صورتی اتفاق می افتد که عرضه استارفیلد به تعویق نیفتد. اتفاقی که با توجه به شرایط حال حاضر چندان بعید نیست.

کمپانی مایکروسافت در نوامبر 2020 بیان کرد که می خواهد بازی های بتسدا ابتدای روی کنسول های این کمپانی عرضه شوند یا روی آن ها برترین تجربه ممکن را ارائه دهند. در ادامه در ماه مارس 2021، این کمپانی فراتر رفت و در خصوص انحصاری شدن تعدادی از بازی های زنی مکس و بتسدا روی رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس صحبت هایی کرد.

از آن موقع، بازی استارفیلد به عنوان یکی از انحصاری های مایکروسافت تأیید شده است. اثری که به نظر می رسد بتسدا امیدهای زیادی به آن دارد. از طرفی اظهارات اخیر فیل اسپنسر نشان می دهد که به احتمال زیاد ششمین نسخه از سری نقش آفرینی الدر اسکرولز هم به صورت انحصاری تنها روی رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس در دسترس قرار گیرد.

نکته: عکس اصلی مربوط به الدر اسکرولز آنلاین است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "الدر اسکرولز 6 همچنان در مراحل اولیه توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدر اسکرولز 6 همچنان در مراحل اولیه توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید