از سرگیری تمام پروازهای بین المللی مصر از اول ژوئیه

به گزارش وبلاگ پنجره، رئیس سازمان هواپیمایی مصر از بازگشایی همه فرودگاه های بین المللی این کشور از اول ژوئیه اطلاع داد.

از سرگیری تمام پروازهای بین المللی مصر از اول ژوئیه

به گزارش وبلاگ پنجره و به نقل از خبرگزاری رویترز، محمد منار عنبا، رئیس سازمان هواپیمایی مصر بیان کرد که پس از تعلیق تمام پروازهای بین المللی این کشور در ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازگشایی همه فرودگاه های مصر برای تردد بین الملل در تاریخ اول ژوئیه برنامه ریزی شده است.

محمد منار عنبا، در یک کنفرانس خبری گفت، تمام پروازها در فرودگاه های کشور از ابتدای ماه ژوئیه به تدریج از سر گرفته می شوند.

وی هم چنین اضافه کرد که امکان گردشگری خارجی تنها در سه استان ساحلی این کشور وجود نخواهد داشت، اما از اول ژوئیه تمام تفریح گاه های ساحلی مصر برای گردشگران خارجی بازگشایی خواهند شد.

وی ادامه داد: برای مسافرانی که بر اساس ارزیابی های سازمان بهداشت جهانی (WHO) از کشورهایی که میزان بالای مبتلایان کروناویروس داشته اند، قبل از ورود به کشور می بایست مورد آزمایش قرار گیرند.

پروازهای داخلی در طول بحران کرونا هم چنان ادامه داشت و دولت مصر از ابتدای ژوئن به هتل ها اجازه فعالیت با ظرفیت 50 درصدی را داده است.

مصر، کشوری با حدود 100 میلیون نفر جمعیت تا به امروز حدود 45 هزار مورد قطعی ابتلا به کرونا و یک هزار و 575 فوتی را گزارش نموده است. این تعداد در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی پایین است اما آمار کرونا در این کشور در سه هفته اخیر روندی صعودی به خود گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از سرگیری تمام پروازهای بین المللی مصر از اول ژوئیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری تمام پروازهای بین المللی مصر از اول ژوئیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید