گشت و گذار در میان معابد بالی

به گزارش وبلاگ پنجره، بعضی می گویند که جزیره بالی بیش از حد توریستی است و ارزش بازدید را ندارد. اما بسیاری برعکس، تور جزیره بالی را از برترین تجربه های سفری خود می دانند. بنظر ما، همۀ اینها بستگی به این دارد که شما از چه چیزی در سفر به بالی لذت خواهید برد و چه نقطه ای از این بهشت زمینی می تواند شما را مجاب کند تا اگر در یک تارنما چشمتان به تور لحظه آخری جزیرۀ بالی خورد، بی معطلی کلیک کنید و ... شاید شما هم از آن دسته از افراد باشید که با سفر به جزیره بالی، برترین تجربۀ سفری خود را رقم می زنند. در این متن کوتاه قصد داریم 10 نقطۀ کمتر شناخته شده از نقاط بسیار دیدنی این جزیرۀ گرمسیری را برایتان معرفی کنیم.

گشت و گذار در میان معابد بالی

معبد اولو واتو (Uluwatu Temple) :

تصور کنید که یک صخره سنگ آهک ناهموار بزرگ در ارتفاع 70 متری از اقیانوس هند با معبدی نشسته بر روی آن، که بیشتر شبیه به یک صحنه از داستانی مرموز است، مقابل روی شماست. معبد اولو واتو که با نام پورا لوهور (Pura Luhur) نیز شناخته می گردد از جمله تماشای هایی ست که هنگام رفتن به تور جزیرۀ بالی، هرگز نباید بازدید از آن را فراموش کنید. این معبد در منطقۀ بوکیت (Bukit Peninsula) واقع شده و بنای باشکوه معبد، از قرن 11 به بعد بارها بازسازی شده و توسعه یافته است و در بین مسافران بعنوان یکی از نقاط خوب گشت و گذار در جزیرۀ بالی شناخته شده است. اگر به صخره هایی کمی بالاتر از معبد صعود کنید، پاداش شما تماشای صحنه ای است که نفس تان را در قلبتان محبوس می نماید: غروب خورشید رو به معبد. با ثبت نام در تور لحظه آخری بالی قطعاً می توانید با کمترین قیمت از سفری دلپذیر لذت ببرید.

زمین پورا ناتا (Pura Tanah Lot) :

دیگر بنای باشکوه شکل گرفته از سنگ، معبد محبوب پورا ناتا است. هرکس به تور جزیرۀ بالی برود و ازین بنای معنوی تماشا کند، قطعا آرامش عجیب و مثال زدنی آن را شاخصۀ ویژه این نقطه از جزیره ذکر خواهد نمود. این معبد از جهت فرهنگی و اسطوره شناسی نیز اهمیت بسزایی دارد و یکی از 7 معبد مهم در بین معابد حلقه وار جنوب غربی بالی ست. خاصیت شگفت انگیز این معبد این است که اگر سفر شما با کوتاه شدن طول جزر و مد متقارن گردد، راه رفتن روی آب می تواند تجربۀ بازدید شما از تور جزیرۀ بالی را تکمیل کند.

معبد پورا اولون دونا براتان (Pura Ulun Danu Bratan) :

دیگر معبد تماشای جزیرۀ بالی که بر خلاف بقیه که بر روی تخته سنگ ها ساخته شده بودند، این یکی در لبۀ دریاچۀ براتان (Bratan) قرار گرفته است. زیبایی این معبد با انعکاس تصویرش در آب شفاف دریاچه دو چندان می گردد.

اطلاعات تماس آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان

آدرس : تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، روبروی بانک پاسارگاد- ساختمان برگرلند- شماره 62- طبقه سوم

شماره تماس : 02122390490 -

وبسایت : alaparvaz.com

برای اطلاعات بیشتر درباره آژانس و تور بالی، اینجا کلیک کنید.

منبع: همگردی

به "گشت و گذار در میان معابد بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در میان معابد بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید