کپ کام ده سالگی Dragons Dogma را جشن می گیرد؛ هنوز خبری از دنباله نیست

به گزارش وبلاگ پنجره، شرکت کپکام (Capcom) به مناسبت 10 سالگی بازی درگونز دوگما (Dragons Dogma) یک وبسایت برای آن طراحی کرد. این وبسایت خط زمانی مجموعه را نشان داده و تمام موارد عرضه شده از بازی درگونز دوگما در آن وجود دارد. از یاری های دیجیتال که در سال 2012 عرضه شدند گرفته تا آخرین پروژه این مجموعه که انیمه درگونز دوگما در سال 2020 بود.

کپ کام ده سالگی Dragons Dogma را جشن می گیرد؛ هنوز خبری از دنباله نیست

کارگردان این مجموعه به نام هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) در خصوص مجموعه درگونز دوگما گفت:

اگر شما اخبار این مدت را دنبال نموده باشید، می دانید که در فهرست لو رفته از انویدیا، درگونز دوگما 2 حضور دارد. پی محتمل است که دنباله این بازی ساخته گردد. با اینحال همچنان خبر رسمی ای از این ماجرا وجود ندارد. در وبسایت درگونز دوگما هیچ اطلاعاتی در خصوص انتشار یک دنباله وجود ندارد. با اینحال نشان می دهد که کپکام به مجموعه درگونز دوگما توجه می نماید. همینطور اینکه این شرکت در دو مراسم ایکس باکس و بتسدا و فستیوال تابستانه بازی (Summer Game Festival) دو جایگاه دارد. امکان دارد که در یکی از این مراسم ها بازی نو خود را معرفی کند.

درگونز دوگما یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن بوده که در سال 2012 برای کنسول های نسل 7 عرضه شد. این بازی هواداران بسیار زیادی پیدا کرد و در سال 2017 برای کنسول های نسل 8 نیز عرضه شد. سپس کپکام به هواداران درگونز دوگما و کاربر نینتندو بودند نیز توجه نموده و این بازی را در سال 2019 برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کرد. به همین علت موارد زیادی از این بازی وجود دارند.

حدود 10 سال از عرضه اولین درگونز دوگما می گذرد و هواداران این مجموعه از عرضه یک عنوان نو ناامید شده اند. اگر کپکام تصمیم داشته باشد که هواداران را در مراسم های پیش رو غافلگیر کند، عرضه شماره 2 این بازی می تواند بسیار خوب باشد. البته امیدواریم که این شرکت تنها به عرضه یک بازسازی بسنده ننموده و به فکر ساخت شماره 2 باشد.

کپ کام ویدیوی کوتاهی به مناسبت این سالگرد تهیه نموده است که در ادامه قرار داده ایم.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "کپ کام ده سالگی Dragons Dogma را جشن می گیرد؛ هنوز خبری از دنباله نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپ کام ده سالگی Dragons Dogma را جشن می گیرد؛ هنوز خبری از دنباله نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید