ویزای گردشگری، هجوم ترس ها و شک ها به گردشگرانی بی پناه

به گزارش وبلاگ پنجره، دریافت ویزا گردشگری یا ویزا گردشگری برای سفر به یک کشور از ملزومات سفر خارجی به شمار میرود در بعضی از کشور ها به منظور گرفتن ویزا یک سری قوانین وجود دارد تا صلاحیت گردشگران خوب آنالیز گردد و بعد به آن ها ویزا داده گردد. بعلاوه کسی که ویزا گردشگری و یا ویزا دریافت می نماید باید یک سری از محدودیت ها و قواعد را رعایت نماید که همان طور که گفتیم بستگی به کشوری دارد که ویزا می دهد. در این میان کشور هایی هم هستند که وقتی که وارد آن کشور ها شدید در همان لحظه به شما ویزای ورود می دهند. در این مقاله با مطالبی مثل ویزای گردشگری،شرایط اخذ ویزای گردشگری،محدودیت های ویزای گردشگری رو به رو خواهید شد.

ویزای گردشگری، هجوم ترس ها و شک ها به گردشگرانی بی پناه

تعریف ویزا گردشگری:

اگر بخواهیم تعریف کلی از ویزا گردشگری داشته باشیم باید به این نکته اشاره کنیم که ویزا در واقع یک نوع مجوز به شمار میرود که کشور صادر نماینده ویزا به شما می دهد تا بتوانید در مدت زمان اعتبار ویزا به آن کشور سفر داشته باشید و به مدت محدود اقامت کنید و به کشور خود برگردید. بعضی از کشور ها برای این که برای شما ویزا صادر نمایند باید مدرکیدریافت نمایند مبنی بر این که حتما بیمه سلامت گردشگری دارید که هزینه های درمانی شما را تامین خواهند کرد. ویزا اگر گرفتید معنی اش این نیست که شما مجوز کار در آن کشور را دارید. بعلاوه بعضی از کشور ها به استطاعت مالی گردشگران نیز توجه دارند و ملاک قرار می دهند. که برای اثبات استطاعت مالی باید مدرکی ارائه دهید که این مدرک می تواند فیش حقوق بازنشستگی یا هر مدرکی که ثابت کند دارای کسب و کاری پیروز هستید. برای مثال اگر تصمیم بر آن دارید که در کشور هند زندگی کنید یا قصد سفر به آن را دارید، باید درخواست یک ویزا 5 تا 10 ساله به وسیله کنسولگری هند بدهید. یا برای نمونه به محض این که وارد کشور پاناما شدید و تاییدیه گمرک را دریافت کردید، کشور پاناما برای این منظور کارت گردشگری 90 روزه صادر می نماید اما در بقیه کشور ها باید به وسیله کنسولگری درخواست ویزاگردشگری و ویزا گردشگری بدهید تا بعد از آنالیز های لازم بر حسب قوانین کشورشان برای شما ویزا صادر نمایند. در این مقاله با محدودیت های ویزای گردشگری و شرایط اخذ ویزای گردشگری آشنا خواهیم شد.

ویزای گردشگری چه محدودیت هایی دارد؟

محدودیت هایی برای هر کسی که ویزای یک کشوری را برای مسافرت و گردشگری می گیرید است که به بعضی اشاره می کنیم. برای نمونه در بعضی از کشور ها نمی تونید در فعالیت های خیریه شرکت کنید یا بعضی کشورها مثل پاناما تسهیلات ویژه ای را برای گردشگران قائل می شوند. بعضی کشور ها هم ویزای کمتر از 3 ماه را نمی دهند. برترین راه این است که از کنسولگری های کشورهایی که می خواهید به آنجا مسافرت کنید اطلاعات کسب نمایید. از محدودیت های دیگر اعتبار گذرنامه است که اگر رو به خاتمه باشد در این صورت ویزا گردشگری شما صادر نخواهد شد.

منبع: همگردی

به "ویزای گردشگری، هجوم ترس ها و شک ها به گردشگرانی بی پناه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای گردشگری، هجوم ترس ها و شک ها به گردشگرانی بی پناه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید