ونگر: این فصل می خواهیم از تیم های بزرگ لیگ برتر هم امتیاز بگیریم

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرنگاران: در آستانه اولین بازی توپچی های لندن در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، سرمربی فرانسوی این تیم ادعا کرد شاگردان وی برای شکستن طلسم ناکامی های شان در لیگ اعتمادبه نفس بیشتری دارند.

ونگر: این فصل می خواهیم از تیم های بزرگ لیگ برتر هم امتیاز بگیریم

به گزارش وبلاگ پنجره، آرسن ونگر که مردانش امروز (شنبه) اولین بازی خود را در فصل جدید لیگ برتر انگلیس برابر کریستال پالاس انجام خواهند داد، معتقد است که قهرمانی فصل گذشته مردانش در جام حذفی و همچنین پیروزی 3 بر صفر اخیر آنها برابر منچسترسیتی در جام خیریه، نشانه ای از نزدیک شدن توپچی ها به پایان انتظار 11 ساله شان برای فتح لیگ است.

ونگر گفت: شانس آرسنال برای قهرمانی زیاد است، چون فصل پیش ما در هفته های زیادی از فصل صدرنشین بودیم. سخت است پیش بینی کنیم که آخر فصل کدام تیم قهرمان می شود. این فصل با چالش هایی روبه رو خواهیم شد که فصل پیش نداشتیم. مهمترین آنها امتیاز دریافت از رقبای اصلی مان در لیگ برتر است.

سرمربی فرانسوی توپچی های لندن، افزود: این فصل علاوه بر بهتر ظاهر شدن برابر تیم های بزرگ لیگ باید ثباتی را که فصل گذشته در بازی های خود برابر تیم های کوچک تر لیگ داشتیم، حفظ کنیم. فصل گذشته ما در لیگ برتر با 79 امتیاز چهارم شدیم، در حالی که منچسترسیتی با 86 امتیاز قهرمان شد. این یعنی که رقابت در میان چهار تیم صدر جدول بسیار فشرده است و سرنوشت لیگ را ممکن است نتیجه یک یا دو بازی رقم بزند.

به نظر ونگر اعتمادبه نفسی که تیمش به لطف قهرمانی فصل پیش در جام حذفی و پس از آن فتح جام خیریه با شکست قاطعانه (3 بر صفر) منچسترسیتی، کسب کرده است، شانس توپچی ها را برای کسب اولین قهرمانی شان در لیگ برتر از سال 2004 افزایش داده است.

او شرح داد: اعتمادبه نفس تیم بیشتر شده است، چون کمی از فشاری که تا پیش از این روی خود احساس می کردیم برداشته شده است اما ما هنوز باید این اعتمادبه نفس را در بازی های خود نشان دهیم.

آرسنال فصل جدید لیگ برتر انگلیس را امروز (شنبه) با بازی برابر برنلی، تیمی که به تازگی به بالاترین سطح از فوتبال جزیره راه پیدا کرده است، آغاز می کند.

منبع: تسنیم

به "ونگر: این فصل می خواهیم از تیم های بزرگ لیگ برتر هم امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: این فصل می خواهیم از تیم های بزرگ لیگ برتر هم امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید