واکنش رسانه های بلژیکی به اظهارات اخیر ویلموتس و اختلافش با فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ پنجره، رسانه های بلژیکی نسبت به اظهارنظر اخیر مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دادند.

واکنش رسانه های بلژیکی به اظهارات اخیر ویلموتس و اختلافش با فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ پنجره، مارک ویلموتس شب گذشته (دوشنبه) سرانجام سکوت خود را شکست و ضمن اعلام اینکه اخبار منتشر شده در رسانه های ایرانی درباره او صحت ندارد، در حساب کاربری رسمی خود با انتشار پیامی نوشت: واقعیت این است که وضعیتی غیرقابل قبول برای من و دستیارانم به دلیل نقض جدی قراردادها توسط فدراسیون فوتبال ایران به وجود آمده است. این پرونده در اختیار وکلایم است و نمی خواهم درباره این موضوع اظهارنظر دیگری کنم.

این واکنش رسمی ویلموتس به آینده حرفه ای اش در رسانه های مختلف جهان از جمله رسانه های بلژیکی هم بازتاب گسترده ای داشته است. در یکی از موارد روزنامه هلندی زبان نیوز بلاد بلژیک ضمن انتشار اظهارنظر سرمربی 50 ساله تیم ملی ایران نوشت: اوایل این ماه بود که ویلموتس تهدید کرد به دلیل دیرکرد در پرداخت دستمزدش قراردادش را فسخ می کند. فدراسیون فوتبال در ادامه تأکید کرد که دستمزد این سرمربی بلژیکی را پرداخته است، اما پولی به حساب بانکی ویلموتس به خاطر تحریم های بین المللی بانکی علیه ایران واریز نشد.

روزنامه فرانسوی زبان لی سویر چاپ بروکسل هم در واکنش به اظهارت مارک ویلموتس نوشت: بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده ایم ویلموتس و دستیارانش یعنی لوران اسپینوسی و مانو فریرا، از زمان آغاز همکاری شان با تیم ملی ایران (پنج ماه و نیم) تاکنون حقوقی از فدارسیون فوتبال ایران دریافت نکرده اند که همین باعث شد تا اسپینوسی، دستیار اول ویلموتس در سفر به بحرین، تیم ملی را همراهی نکند (دیداری که با شکست یک بر صفر ایران همراه شد) و همچنین ویلموتس و فررا نیز در اوایل ماه نوامبر به دنبال این بودند تا قرارداد سه ساله خود با فدراسیون فوتبال ایران را پیش از شکست مقابل عراق فسخ کنند.

سایت archysport.com نیز ضمن پرداختن به اظهارات مارک ویلموتس، نوشت: روابط بین فدراسیون فوتبال ایران و ویلموتس، سرمربی ای که تا جام جهانی 2022 تحت قرارداد است، از چند هفته پیش سرد شده است. طبق گزارش خبرگزاری Belga بلژیک، فدراسیون فوتبال ایران در پرداخت دستمزد ویلموتس تأخیر داشته، همین مسئله باعث شده تا این سرمربی بلژیکی هم تهدید به استعفا از سمت سرمربیگری ایران کند.

به گزارش وبلاگ پنجره، تیم ملی فوتبال کشورمان که در آخرین بازی خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 چین مقابل عراق تن به شکست 2 بر یک داد، از چهار بازی اول خود تنها 6 امتیاز کسب کرده و در رتبه سوم جدول رده بندی گروه C این رقابت ها واقع شده است. ویلموتس 50 ساله تاکنون در چهار بازی رسمی روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته که حاصل آن 2 پیروزی و 2 شکست بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش رسانه های بلژیکی به اظهارات اخیر ویلموتس و اختلافش با فدراسیون فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسانه های بلژیکی به اظهارات اخیر ویلموتس و اختلافش با فدراسیون فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید