مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرد

به گزارش وبلاگ پنجره، پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان، علی فتح الله زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی آبی پوشان استعفا کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پنجره، در شرایطی که حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و تنها اعلام رسمی آن از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای و یا خود باشگاه به جای مانده، علی فتح الله زاده، مدیرعامل آبی پوشان، از سمت خود استعفا کرد.

آبی ها در ماه های گذشته سخت در پی پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی بودند تا مجوز حرفه ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند که کوشش های آن ها راه به جایی نبرد و استقلال در زمان مشخص شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتوانست مطالبات خود را پرداخت کند.

حالا و یک روز پس از پیروزی استقلال برابر ذوب آهن و هجمه شدید طرفداران و بازیکنان به مدیریت باشگاه، علی فتح الله زاده با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از مدیرعاملی آبی ها استعفا نموده است.

در این نامه که با شعر معروف من آن گلبرگ مغرورم که می میرم زبی آبی، ولی با خفت و خاری پی شبنم نمی گردم شروع شده، استعفای علی فتح الله زاده خطاب به وزیر ورزش آمده است.

در متن این نامه آمده است:

همانگونه که مستحضرید این جانب به علت عشق و علاقه مندی به تیم محبوبم و به عشق طرفداران فهیم و قدرشناس استقلال در شرایط بحرانی قبول مسئولیت کردم. متاسفانه بعلت کتمان حقایق که به وسیله مدیریت محترم سازمان خصوصی سازی نیز تایید شد، با بدهی های غیرقابل باور و کمرشکن روبرو شدیم؛ لذا از همان ابتدا در یک برنامه تلویزیونی عنوان کردم که به تنهایی قادر به پرداخت این حجم از بدهی ها نیستم.

متاسفانه در این میدان تنها ماندم و چاره ای جز ادامه مقطعی نداشتم تا حداقل تیم دچار سیر نزولی نگردد و جایگاه تیم در لیگ حفظ گردد. وقتی برای نظر و درخواست سی میلیون طرفدار مظلوم استقلال اعتنایی نیست برای چه باید بمانم و با چه انگیزه ای کار کنم؟! با اجازه می روم، شاید مدیر بعدی خودی باشد و به استقلال مظلوم یاری گردد. در این دو ماه مسئولی نماند که پیشش نروم، ولی دریغ از یاریی که منتج به نتیجه گردد. برخی وقت ها با رفتن می توان یاری کرد.

جناب آقای دکتر! یک ساعت دیرتر برای استقلال خسران بار خواهد بود، لطفا همین امروز مدیر نو را معرفی کنید. در سرانجام ضمن عذرخواهی از طرفداران فهیم استقلال و تشکر ویژه از حضرتعالی بدین وسیله رخصت می طلبم.

بدین ترتیب علی فتح الله زاده که این نامه را در صفحه شخصی خود منتشر نموده، از مدیریت آبی ها کنار رفت. استعفایی که به نظر می رسد با آن نیز موافقت گردد. نکته جالب اینکه فتح الله زاده کامنت های مربوط به نامه استعفایش را بسته تا با واکنش احتمالی طرفداران روبرو نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید