عربستان به امباپه چک سفید می دهد!

به گزارش وبلاگ پنجره، آینده کیلیان امباپه در پی اس جی نامشخص است. او تا اول آگوست می تواند بند تمدیدش تا 2025 را فعال کند ولی ترجیح داد با ارسال نامه ای به مدیران باشگاه اطلاع دهد که قصد تمدید ندارد. به این ترتیب او از اول ژانویه می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره گردد و همه می دانند که او فقط رئال را می خواهد.

عربستان به امباپه چک سفید می دهد!

البته شاید رئال مادرید در این راه رقبای بزرگی از عربستان را پیش رو داشته باشد و کسی چه می داند، شاید کیلیان هم مثل رونالدو و بنزما راهی لیگ حرفه ای عربستان گردد.

کاسمین کونترا، مربی سابق الاتحاد و فعلی داماک عربستان، در خصوص امباپه به اکیپ گفت: هر چهار تیم بزرگ و متمول عربستان یعنی النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی می توانند هر بازیکنی در دنیای فوتبال از جمله امباپه را بخرند. کافی است بازیکن بخواهد و آنها بلافاصله چک سفید امضا به او ارائه می نمایند. دولت می تواند هر بازیکنی را برای این چهار باشگاه جذب کند. امباپه اگر فردا صبح چراغ سبز نشان دهد، با پیشنهادی ردنکردنی او را از اروپا خارج خواهند کرد. پیشنهادی که دهان همه را از تعجب باز خواهد نمود.

کونترا در خصوص شرایط لیگ عربستان گفت: اکنون در عربستان همه چیز مبهم است. 10 روز تا آغاز پیش فصل فاصله داریم و همه تیم ها به جز تیم های بزرگ منتظرند ببینند چه پولی می گیرند و بودجه چقدر است. آنها به ما گفته اند که باید فرمی را پر کنیم که در آن بگوییم هر تیم چه بازیکنانی را بر اساس پست می خواهد. همه چیز عجیب پیش می رود.

منبع: فرارو

به "عربستان به امباپه چک سفید می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان به امباپه چک سفید می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید