سلطانی فر: پس از آنالیز قرار شد مراسم بدرقه را برگزار کنیم، امیدوارم کشتی و والیبال هم مانند فوتبال آبروداری نمایند

به گزارش وبلاگ پنجره، وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم ورزشکاران ما در اندونزی از اعتبار و آبروی کشورمان به خوبی دفاع و آبروداری نمایند.

سلطانی فر: پس از آنالیز قرار شد مراسم بدرقه را برگزار کنیم، امیدوارم کشتی و والیبال هم مانند فوتبال آبروداری نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ پنجره، مسعود سلطانی فر در انتها مراسم بدرقه کاروان اعزامی به هجدهمین دوره بازی های آسیایی گفت: بنا به روال گذشته و پس از آنالیز متوجه شدیم که مراسم بدرقه برای کاروان ها برگزار می گردد و ما هم این برنامه را تدارک دیدیم. به دلیل این که تعدادی از رشته ها زودتر به اندونزی اعزام می شوند و همچنین بعضی از تیم ها در اردو هستند، تصمیم گرفتیم مراسم را امروز برگزار کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: از سید حسن خمینی که همیشه حامی ورزشکاران بوده و خودش هم ورزشکار بوده درخواست کردیم تا در این مراسم در کنار ورزشکاران باشد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود: امیدوارم که ورزشکاران مان با آمادگی کامل راهی اندونزی شوند و نتایج خوبی کسب نمایند، ما با آمادگی خوبی که از تیم ها دیدیم امیدواریم همانند جام جهانی فوتبال در کشتی و والیبال و همچنین فوتسال بانوان در بازی های آسیایی هم حضور آبرومندانه ای داشته باشیم و از اعتبار و آبروی کشورمان دفاع کنیم.

سلطانی فر در انتها گفت: در اکثر رشته ها دیدیم که کوشش های خوبی انجام دادند، همچنین تدارکات مناسبی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت گرفته است. ما یک ماه بعد هم بازی های پاراآسیایی را در اندونزی داریم که فکر می کنم نتایج خوبی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی همانند فوتبال برای مان رقم بخورد و ملت راضی شوند.

منبع: تسنیم

به "سلطانی فر: پس از آنالیز قرار شد مراسم بدرقه را برگزار کنیم، امیدوارم کشتی و والیبال هم مانند فوتبال آبروداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: پس از آنالیز قرار شد مراسم بدرقه را برگزار کنیم، امیدوارم کشتی و والیبال هم مانند فوتبال آبروداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید