رهن کامل آپارتمان نوساز در تهران چند؟

به گزارش وبلاگ پنجره، در گزارش پیش رو به آنالیز هزینه رهن کامل آپارتمان های نوساز در منطقه ها مختلف تهران خواهیم پرداخت.

رهن کامل آپارتمان نوساز در تهران چند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، برای رهن کامل خانه نوساز در تهران به حداقل 600 میلیون تومان بودجه احتیاج دارید. با این مبلغ میتوانید یک واحد 60 متری در ستارخان و یک واحد 72 متری در مولوی رهن کنید. اگر بودجه شما در حدود 700 تا 800 میلیون تومان است، می توانید به متراژ های بالاتر و یا منطقه های کمی بهتر نیز فکر کنید، با مبلغ 720 میلیون تومان می توان یک واحد 84 متری در تهرانپارس رهن کرد. برای رهن واحد های بالای 100 متر باید مبلغی بیش از 1 میلیارد تومان پرداخت کنید.

رهن کامل خانه نوساز در سهروردی با متراژ 110 متر 1.5 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت. برای رهن کامل خانه نوساز در پاسداران با متراژ 95 متر نیز باید 1.3 میلیارد تومان بپردازید. اگر در پی رهن کامل خانه نوساز 100 متری در محله هایی ارزانتر هستید، می توانید سری به محدوده استاد تعیین بزنید رهن کامل واحد نوساز در استادتعیین1 میلیارد است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه نموده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد نوساز در منطقه ها مختلف تهران و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن احتیاجمند هستید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

منبع: فرارو

به "رهن کامل آپارتمان نوساز در تهران چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهن کامل آپارتمان نوساز در تهران چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید