دموی ماتریکس آنریل انجین 5 از فردا در دسترس نخواهد بود

به گزارش وبلاگ پنجره، دموی فنی The Matrix Awakens در دسامبر 2021 در مراسم The Game Awards عرضه شد و قدرت موتور تازه کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) یعنی آنریل انجین 5 را به نمایش گذاشت. با این حال به نظر می رسد که به زودی از فروشگاه های ایکس باکس سری و پلی استیشن 5 کنار گذاشته خواهد شد.

دموی ماتریکس آنریل انجین 5 از فردا در دسترس نخواهد بود

وبسایت رسمی آنریل انجین اعلام نموده است که این دمو تنها تا 9 جولای 2022 (18 تیر 1401) در فروشگاه های مربوطه در دسترس خواهد بود. کسانی که اکنون آن را دانلود نمایند، همچنان می توانند پس از تاریخ ذکر شده به آن دسترسی داشته باشند. البته اگر قبلا این دمو را به فهرست بازی های خود اضافه نموده اید، می توانید آن را حتی بعد از 18 تیر، بدون هیچ مسئله ای دوباره دریافت کنید.

از نظر جلوه های بصری، به راحتی می توان ادعا کرد که The Matrix Awakens واقعی ترین بازی موجود در حال حاضر است. این دمو در زمانی که چهارمین فیلم ماتریکس به نمایش عایدی، ویترینی از قابلیت های موتور آنریل انجین 5 را به نمایش گذاشت. اگرچه این دمو کوتاه بود با این حال تعریفی نو از عبارت فوتورئالیسم را ارائه داد.

از چهره های مشهور درون بازی می توان به ستاره های مجموعه ماتریکس یعنی کیانو ریوز و کری آن ماس در نقش های نئو و ترینیتی اشاره نمود. مدل سه بعدی آن ها به طرز خیره نماینده ای کار شده و تشخیص آن با واقعیت سخت است. از طرفی قدم زدن در خیابان های مگاسیتی مانند قدم زدن در منطقه های کلان شهر های بزرگ آمریکا است. شما بعلاوه می توانید از ماشین ها استفاده نموده و سطح تخریب آن ها را هنگام تصادف مشاهده کنید. حتی می توانید تراکم جمعیت و شب و روز را تغییر دهید. هرچند این دمو را نمی توان سرگرم نماینده شمرد و با داستان فیلم های ماتریکس چندان مرتبط نیست، با این حال آینده بازی های ویدیویی را به ما نشان می دهد.

لازم به ذکر است که آنریل انجین 5 هم اکنون در دسترس توسعه دهندگان مختلف قرار گرفته و از بازی های نوی که با آن در دست ساخت هستند، می توان به نسخه های نو سری توم ریدر و ویچر اشاره نمود.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ

به "دموی ماتریکس آنریل انجین 5 از فردا در دسترس نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی ماتریکس آنریل انجین 5 از فردا در دسترس نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید