درویش: دلالان شایعه برکناری من را به راه انداختند، رسول پناه با توانمندی اش حساب باشگاه پرسپولیس را بست

به گزارش وبلاگ پنجره، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه من با دلالان مقابله نموده بودم، آن ها نیز شایعه برکناری ام را مطرح کردند.

درویش: دلالان شایعه برکناری من را به راه انداختند، رسول پناه با توانمندی اش حساب باشگاه پرسپولیس را بست

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما همه بازیکنان مدنظر گل محمدی را جذب کردیم. کمتر می گردد که ما اسیر دلالی نشویم و بتوانیم بازیکن بگیریم. خوشبختانه توانستیم وارد فضای دلالی نشویم و بازیکن بگیریم. فضای دلالی جوی را ساخته بود که چرا فوروارد نمی گیرید و با لوکادیا به توافقات اولیه رسیده بودیم، اما چند روز بعد گفتند باید 100 هزار دلار بیشتر بپردازید. البته متوجه شدیم چند دلال در ایران به او زنگ زدند و گفتند که با این قیمت به پرسپولیس نرود و تیم خوب دیگری برایش در نظر گرفته بودند.

او ادامه داد: به هر حال مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس با لوکادیا در خارج از کشور قرارداد بست و بعد این موضوع را رسانه ای کردیم. دلالی فضای جابجایی ما را آلوده نموده است و تیم ها نمی توانند به راحتی بازیکن بگیرند. اگر تیم ها بیایند و با دلالی مقابله نمایند به طور حتم فوتبال هم به راستا خوبی می رود.

درویش درباره اینکه زمزمه هایی مبنی بر تغییر و تحولات مدیریتی باشگاه پرسپولیس شنیده می گردد، گفت: یکی از دلایلش این است که دلالان فضا را ملتهب می نمایند و شایعه برکناری من را به راه انداختند، چون من با آن ها مقابله نموده بودم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 3 هفته پیش جریمه پرونده برانکو و دستیارانش به مبلغ 115 هزار فرانک سوئیس آمده بود و فقط 2 هفته مهلت داشت. بعلاوه تا به امروز با 40 طلبکار حقیقی و حقوقی به اندازه 79 میلیارد و 500 میلیون تومان تسویه کردیم.

وبلاگ پنجره ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درویش: دلالان شایعه برکناری من را به راه انداختند، رسول پناه با توانمندی اش حساب باشگاه پرسپولیس را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: دلالان شایعه برکناری من را به راه انداختند، رسول پناه با توانمندی اش حساب باشگاه پرسپولیس را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید