خودروی حامل کامالا هریس تصادف کرد

به گزارش وبلاگ پنجره، خودرویی که کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا را حمل می کرد دچار حادثه شد، اما سرویس مخفی بیان کرد آنچه اتفاق افتاده فقط یک نقص مکانیکی بوده است.

خودروی حامل کامالا هریس تصادف کرد

به گزارش وبلاگ پنجره، واشنگتن پست نوشت: خودروی حامل معاون رئیس جمهور آمریکا در کاروانی بود که او را به محل کارش می برد و تصادف صبح روز دوشنبه در جاده ای بسته در واشنگتن دی سی رخ داد.

به گفته دو نفر از آشنایان با این رویداد که با روزنامه صحبت کردند، این حادثه نگرانی هایی را برای مدیر سرویس مخفی و معاون رئیس جمهور ایجاد کرد و نگرانی ها را در خصوص سابقه پنهان کردن اشتباهات آژانس اطلاعاتی آمریکا دوباره زنده کرد.

افرادی که نخواستند نامشان فاش گردد بعلاوه گفتند: مامور سرویس مخفی (راننده) که راننده شاسی بلند هریس بود، چنان به لبه یک تونل در وسط شهر برخورد کرد که مجبور شد لاستیک را تعویض کند. این کار باعث شد که حرکت در نزدیکی منطقه فاگی باتم در حدود ساعت 10:20 صبح متوقف گردد.

ویدئویی از کاروان کامالا هریس که تونل را مسدود نموده منتشر شده است. به نظر می رسد این ویدئو از طریق موبایل شخصی در ساختمانی مشرف به خیابان ویرجینیا گرفته شده است.

به گزارش واشنگتن پست، هریس باید از طریق نقلیه دیگری منتقل می شد تا ماموران بتوانند او را به سلامت به کاخ سفید منتقل نمایند.

سطح بالای آموزش مورد احتیاج برای ماموران کاروان حامل مقامات کاخ سفید، بسیاری از کارشناسان را به این سوال واداشته است که چگونه چنین تصادفی اتفاق افتاده است.

منبع: فرارو

به "خودروی حامل کامالا هریس تصادف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی حامل کامالا هریس تصادف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید