خدمات دیجیتالی زبان اشاره ال جی در مراکز مختلف کره جنوبی ارائه شدند
به گزارش وبلاگ پنجره، ال جی الکترونیکس به تازگی اعلام نموده که خدمات دیجیتالی زبان اشاره را برای افراد ناشنوا و کم شنوا معرفی نموده که در 130 مرکز خدمات سراسر کشور کره جنوبی به کار گرفته خواهند شد.

مشتریان کم شنوا که به مرکز خدمات ال جی الکترونیکس مراجعه می نمایند، می توانند با فشار دادن دکمه زیر صفحه کیوسک، هدایت زبان اشاره را از انسان دیجیتال دریافت نمایند. این سرویس دیجیتالی زبان اشاره انسان که این بار معرفی شده، ترکیبی از عناصر غیر کلامی همانند حالات چهره و ژست های هدایت دیجیتالی و بعلاوه حرکات دست را ارائه می دهد.
بعلاوه کاربران و مشتریان می توانند اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از این سرویس را از مرکز مشاوره زبان اشاره دریافت نمایند و با یک مشاور حرفه ای زبان اشاره به وسیله ارتباط ویدیویی صحبت نمایند. از اکتبر سال 2021 میلادی، ال جی الکترونیکس یک مرکز مشاوره زبان اشاره راه اندازی نموده که در آن، مشاوران حرفه ای زبان اشاره با دانش بسیار بالا از محصولات به مشتریان دارای معلولیت به وسیله ارتباط ویدیویی خدمات ارائه می دهند.
ال جی الکترونیکس کوشش های بسیار زیادی می نماید تا خدمات و محصولاتش برای همه افراد در دسترس باشند. به همین دلیل نیز یک دفترچه راهنمای جداگانه برای لوازم خانگی مختص مشتریان خاص فراوری شده و سیستم خدمات مشاوره اختصاصی این افراد نیز راه اندازی شده است.
برای مشتریان دارای معلولیت، خدماتی مانند مرکز مشاوره سرویس زبان اشاره، کتابچه راهنمای محصولات به زبان اشاره به صورت ویدیویی و صوتی، برچسب های بریل و فعالیت یک گروه مشاوره برای معمولان از سوی شرکت ال جی ارائه می شوند. به لطف همین کوشش ها نیز شرکت ال جی الکترونیکس اخیرا به عنوان یک شرکت عالی برای حل مسائل مصرف نماینده ها به وسیله سازمان حمایت از مصرف نمایندگان کره جنوبی انتخاب شده است.
جئونگ یون چای، معاور بخش نوآوری ارزش مشتری شرکت ال جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:
ما به کوشش خود برای ارائه خدمات راحت به همه افراد ادامه می دهیم و سعی داریم که نسبت به همه مسائل، دیدگاه مشتری را در اولویت قرار داده و به صحبت ها و انتقادهای آنان گوش بدهیم.
منبع: فوت و فن