خبرنگاران پایانه ها و ناوگان حمل و نقل بین شهری چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد

به گزارش وبلاگ پنجره، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در استای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پایانه های مسافربری و ناوگان حمل و نقل بار و مسافر این استان ضدعفونی شد.

خبرنگاران پایانه ها و ناوگان حمل و نقل بین شهری چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد

شهرام ندیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ پنجره اضافه کرد: دستورالعمل هایی برای متولیان پایانه های مسافربری استان ارسال شد، که بر اساس آن تمامی این پایانه ها با محلول های ضدعفونی کننده گندزدایی شده است.

وی ادامه داد: در پایانه های بار نیز این اداره کل در روزهای اخیر به تناوب اقدام به ضدعفونی این اماکن کرده است.

ندیمی در ادامه از توزیع وسایل بهداشتی حفاظت شخصی بین رانندگان استان خبر داد و گفت: به منظور حفظ سلامتی رانندگان و مسافران آموزش های لازم ارائه شده و تاکید بسیاری بر رعایت بهداشت در اتوبوس ها از سوی راننده، مهماندار و شاگرد راننده انجام شده است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، ضدعفونی کردن سطوح تماس دست مسافران قبل از هر سفر، استفاده از بطری های آب یکبار مصرف به جای لیوان، تهیه و توزیع ماسک برای ارائه به افراد دارای علائم سرماخوردگی و تهیه مایع ضدعفونی کننده دستها جهت استفاده مسافران در مواقع لزوم را از دیگر اقدامات این اداره کل در استای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان برشمرد.

ندیمی اعلام نمود: تهیه دستمال کاغذی برای استفاده مسافران در داخل وسیله نقلیه، جلوگیری از سرویس دهی به افراد دارای علائم شدید سرماخوردگی و توقف نکردن در مجتمع های بین راهی از دیگر تدابیری است که در این خصوص به کار گرفته شده است.

به گزارش وبلاگ پنجره، هم اینک 54 شرکت حمل بار و 51 شرکت حمل مسافر در چهارمحال و بختیاری فعال است. همچنین در این استان در حدود 23 هزار نفر از رانندگان چهارمحال و بختیاری زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پایانه ها و ناوگان حمل و نقل بین شهری چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پایانه ها و ناوگان حمل و نقل بین شهری چهارمحال و بختیاری ضدعفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید