خبرنگاران ورمزیار: شوک حضور مجیدی جواب داد، استقلال پرمهره ترین تیم لیگ است

به گزارش وبلاگ پنجره، تهران- خبرنگاران- کاپیتان سال های گذشته تیم فوتبال استقلال، گفت: شوک حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان جواب داد اما این فرایند باید ادامه داشته باشد تا شانس قهرمانی داشته باشیم.

خبرنگاران ورمزیار: شوک حضور مجیدی جواب داد، استقلال پرمهره ترین تیم لیگ است

صادق ورمزیار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پنجره در خصوص پیروزی روز گذشته استقلال مقابل فولاد در اولین حضور فرهاد مجیدی، گفت: استقلال توانست از شوک تغییرات به بهترین شکل بهره برده و سه امتیاز شیرین را از آن خود کند.

وی با اشاره به تساوی پرسپولیس و صنعت نفت ادامه داد: این سه امتیاز برای آغاز کار فرهاد مجیدی در استقلال بسیار اهمیت داشت و در کنار این مساله تساوی پرسپولیس نیز به ما یاری زیادی کرد تا همچنان امید زیادی به قهرمانی داشته باشیم.

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص شوک وارد شده بعد از تغییرات در کادرفنی آبی پوشان، گفت: همواره تغییرات در کادرفنی شوک وارد می نماید اما این فرایند باید ادامه دار باشد. تاثیرات کار مجیدی در آینده بیشتر دیده خواهد شد اما این سه امتیاز بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی در خصوص کادرفنی فرهاد مجیدی توضیح داد: سرمربی می تواند از هرکسی که می خواهد در کنار خود استفاده کند. اگر این نفرات که استقلالی نیستند به تیم یاری نمایند همه ما از آن استقبال می کنیم اما قطعا حضور پیشکسوتان به مجیدی و ساختار باشگاه بیشتر یاری می کرد.

ورمزیار گفت: استقلال پر مهره ترین تیم لیگ ایران است و احتیاجی به نفرات جدید ندارد. کادرفنی باید به این نفرات انگیزه بدهد تا آنها در بهترین شرایط در زمین قرار بگیرند. استقلال حتی روی نیمکت بهترین نفرات را دارد و هر کدام از آنها می توانند در هر تیمی بازیکن ثابت باشند.

وی در خصوص عملکرد مدافعان استقلال، بیان کرد: استقلال در ساختار دفاعی با مسائل جدی رو به رو است و بازیکنان این تیم باید از خط حمله در دفاع شرکت نمایند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته از هفته هفدهم لیگ برتر در استادیوم آزادی با تنها گل ارسلان مطهری که از روی نقطه پنالتی به دست آمد از سد فولاد گذشت. استقلال با 30 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی واقع شده است.

فرهاد مجیدی اواخر هفته گذشته جانشین محمود فکری شد و برای سومین بار در سال های اخیر، راهنمایی آبی های پایتخت را برعهده گرفت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورمزیار: شوک حضور مجیدی جواب داد، استقلال پرمهره ترین تیم لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورمزیار: شوک حضور مجیدی جواب داد، استقلال پرمهره ترین تیم لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید