خبرنگاران مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی کردستان تعطیل شد

به گزارش وبلاگ پنجره، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت تمام مراکز و موسسات تحت نظارت این سازمان در استان تا سرانجام هفته جاری تعطیل اعلام شده است.

خبرنگاران مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی کردستان تعطیل شد

صباح قریشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پنجره گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، تمام مراکز روزانه توانبخشی، مهدهای کودک، موسسات خیریه روزانه و انجمن های معلولان در استان تا سرانجام هفته جاری تعطیل اعلام شده است.

وی اضافه نمود: این تعطیلی شامل مراکز شبانه روزی همانند سالمندان و مرکز نگهداری بیماران روانی نمی گردد و با توجه به اینکه این افراد توان بدنی ضعیف تری داشته و بیشتر از سایر افراد در معرض خطر هستند، دیدار ها و بازدید از این مراکز نیز محدود و در بسیاری موارد نیز ممنوع شده است.

مدیرکل بهزیستی کردستان یادآور شد: همچنین افرادی که در مراکز شبانه روزی هستند از خانواده هایشان خواسته شده در صورت تمایل آنان را برای مدتی با خود به منزل ببرند ضمن اینکه محدودیت دیدار در این مراکز تا زمانی که این موج کاهش پیدا نکند، ادامه دارد.

وی اضافه نمود: تعطیلی مراکز روزانه تحت نظارت این سازمان نیز تا سرانجام هفته جاری است و برای تعطیلی و یا فعالیت در هفته آینده نیز تابع تصمیم شورای تامین استان کردستان و نظر دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مقامات مسوول خواهیم بود.

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان و کادرهای آموزشی، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و کتابخانه های عمومی این استان از روز یکشنبه تا سرانجام هفته جاری تعطیل اعلام شده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی کردستان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی کردستان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید