جواد نکونام به استقلال برنامه داد؛ معرفی تا 48 ساعت آینده!

به گزارش وبلاگ پنجره، فوتبال 360 نوشت: طرفداران استقلال با توجه به شروع نقل وانتقالات تابستانه چشم انتظار فعالیت تیم شان در بازار نقل وانتقالات هستند، اما به مانند فصول گذشته خبری از ثبات روی نیمکت استقلال است و اولویت آبی ها در بازار تابستانه انتخاب سرمربی قرار گرفته است. در روز های گذشته و بعد از جدایی رسمی ریکاردو سا پینتو، برآورد های متعددی درباره آینده نیمکت استقلال مطرح شده، اما همچنان مدیران باشگاه تصمیم نهایی را درباره انتخاب جانشین سا پینتو نگرفته اند.

جواد نکونام به استقلال برنامه داد؛ معرفی تا 48 ساعت آینده!

خوان رامون لوپز کارو به عنوان جدی ترین گزینه خارجی راهنمایی استقلال نامش به میان آمده و گفته می گردد که این سرمربی باتجربه قرار است قرار است امروز وارد تهران گردد و بعد از بازدید از امکانات باشگاه استقلال، پای میز مذاکره با مدیران باشگاه استقلال بنشیند. در کنار رامون لوپز، نام کریستین پانوچی هم در روز های گذشته مطرح شده بود، اما در کنار این سرمربیان خارجی، 4 گزینه داخلی هم نام شان به میان آمده بود که جدی ترین گزینه جواد نکونام است.

کمیته فنی استقلال روز گذشته در محل ساختمان این باشگاه تشکیل جلسه داد، اما این جلسه خروجی خاصی نداشت و پرویز مظلومی به عنوان سخنگوی جلسه کمیته فنی این طور شرح داد که در این جلسه، کارنامه گزینه ها مورد آنالیز قرار گرفته، اما تصمیم گیری نهایی انجام نشده است. جالب آنکه حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال هم ترجیح داد بعد از سرانجام جلسه روز گذشته، پاسخی به سوال وبلاگ پنجره ندهد و جالب آنکه او در واکنشی عجیب، انجام مذاکره با سرمربیان داخلی را تکذیب کرد!

در آستانه توافق با نکونام

مدیران باشگاه استقلال اولویت خود را انتخاب سرمربی خارجی قرار داده اند، اما با وجود آنکه خوان رامون لوپز کارو در راه تهران قرار گرفته است، انتقاد طرفداران استقلال از کارنامه این سرمربی اسپانیایی باعث شده تا تصمیم مدیران باشگاه در آستانه تغییر قرار گیرد. گفته می گردد که با وجود تکذیب مذاکره با سرمربیان داخلی، استقلالی ها رایزنی ها با جواد نکونام را انجام داده اند و این سرمربی باتجربه در آستانه راهنمایی استقلال قرار گرفته است.

پیگیری های خبرنگار فوتبال 360 نشان می دهد، نکونام که فصل گذشته هم گزینه راهنمایی استقلال بود، در روز های گذشته برنامه های خود را برای راهنمایی باشگاه استقلال ارائه نموده و در شرایطی که خبر ممنوع الکاری او مطرح شده بود، گویا نکونام مسئله ای برای راهنمایی استقلال ندارد و در صورت توافق نهایی، او طی 48 ساعت آینده به عنوان سرمربی نو آبی ها انتخاب خواهد شد.

نکونام در شرایطی گزینه اول راهنمایی استقلال است که اختلاف نظر در زمینه انتخاب او وجود دارد، اما با این حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و تصمیم مدیران ارشد باشگاه استقلال تغییر نکند، جواد نکونام به عنوان سرمربی نو استقلال معرفی می گردد.

منبع: فرارو

به "جواد نکونام به استقلال برنامه داد؛ معرفی تا 48 ساعت آینده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد نکونام به استقلال برنامه داد؛ معرفی تا 48 ساعت آینده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید