توافق برای انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به شرکت ملی مس ایران

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از موافقت شرکت ملی مس ایران با انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به این شرکت اطلاع داد.

توافق برای انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به شرکت ملی مس ایران

عابدین خرّم در گفت وگو با وبلاگ پنجره، خبر توافق کلی با شرکت ملی مس ایران برای حمایت از باشگاه تراکتور تبریز را تایید نموده و اضافه نمود: در جلسه ای که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت ملی مس ایران و تعدادی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، شرکت ملی مس با انتقال مالکیت باشگاه تراکتور موافقت و متعهد به حمایت های لازم شد از این باشگاه شد.

وی اضافه نمود: تصمیم گیری در خصوص بعضی جزئیات مهم از جمله بدهی های باشگاه، مقررات فدراسیون فوتبال برای نقل و انتقال مالکیت باشگاه و ...به آنالیز های کارشناسی در جلسه صبح فردا موکول شده است و به این دلیل همین جهت پیگیری های لازم همچنان در تهران حضور داریم.

به گزارش وبلاگ پنجره، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اظهار امیدواری کرد با تداوم همدلی به وجود آمده، تدابیر اساسی برای حل مسائل باشگاه تراکتور و پشتیبانی های موردنیاز ورزش استان به زودی نتایج مثبت خود را نشان دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توافق برای انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به شرکت ملی مس ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق برای انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به شرکت ملی مس ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید