کوشش برای یافتن 2 ماهیگیر در فریدونشهر ادامه دارد

به گزارش وبلاگ پنجره، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کوشش برای یافتن 2 نفری که برای ماهیگیری به فریدونشهر رفته بودند ادامه دارد.

کوشش برای یافتن 2 ماهیگیر در فریدونشهر ادامه دارد

به گزارش وبلاگ پنجره به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش سه شنبه 26 آذر اضافه نمود: این 2 تن در 15 کیلومتری فریدونشهر استان اصفهان از عصر دوشنبه 25 آذر مفقود شده اند و هفت تیم امدادی برای یافتن آن ها به آن منطقه اعزام شده است.

وی گفت: هم اکنون فریدونشهر با بارش سنگین برف روبرو و راه های روستاهای پشتکوه آن منطقه مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه نمود: به منظور ارائه خدمات امدادی در سطح جاده های استان 256 اکیپ امدادی متشکل از 2 هزار و 300 نفر در سطح 41 راهدارخانه و پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر، اورژانس و پاسگاه های پلیس راه مستقر هستند.

وی اعلام کرد: این نیروهای امدادی با پشتیبانی 550 دستگاه ماشین آلات راهداری، 250 دستگاه تجهیزات و نیز خودروهای امدادی و آمبولانس آماده امدادرسانی به مسافران در جاده ها هستند.

شیشه فروش یادآور شد: از شب گذشته تا به امروز به 123 خودروی در راه مانده در جاده های استان امدادرسانی شده است.

وی همچنین به تعطیلی امروز همه مقاطع تحصیلی شهرستان های گلپایگان، فریدونشهر، چادگان، بویین و میاندشت، فریدن و تیران و کرون روز سه شنبه به علت بارش سنگین برف تعطیل شده است.

شهرستان های فریدونشهر و بوئین میاندشت به ترتیب با 60 و 30 هزار نفر جمعیت در 180 و 160 کیلومتری غرب استان اصفهان همجوار با رشته کوه های زاگرس مرکزی واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کوشش برای یافتن 2 ماهیگیر در فریدونشهر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای یافتن 2 ماهیگیر در فریدونشهر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید