تبلیغات در اینستاگرام برای آژانس های مسافرتی

به گزارش وبلاگ پنجره، تبلیغات در اینستاگرام یکی از برترین روش های رشد فروش برای کسب وکارها و تجارت های نوپایی است که می خواهند فراتر از چیزی که هستند پیش بروند. در واقع امروزه اینترنت تبدیل به یک بستر امن برای رشد فروش شده است.

تبلیغات در اینستاگرام برای آژانس های مسافرتی

چرا شما به اسم صاحب یک تجارت نباید از آن بهره ببرید؟ این فرصت در حال حاضر برای شما فراهم است که از پتانسیل آن سرویس محبوب با کمترین هزینه بهره وری گرفته و سعی در رشد فروش خود داشته باشید. همواره موضوعاتی در جهان وجود دارد که مردم نسبت به آن ها حساس هستند. یکی از این موارد تبلیغات به وسیله افراد تاثیرگذار اینستاگرامی خواهد بود.

هرکدام از ما به کاری مشغول هستیم و شاید در طول روز ساعت ها با فضای اینترنت درگیر باشیم. آیا تا به امروز به این مسئله فکر نموده اید که می توان کسب وکارها را با استفاده از اینترنت، اینفلوئنسر مارکتینگ و.. به رشد خوبی رساند؟

آژانس های مسافرتی

دراین بین ممکن است آژانس های مسافرتی هم سعی در جذب مخاطب داشته باشند. اما نمی دانند که باید چگونه جهت درست را انتخاب نموده و تبلیغات خود را به چه شکلی در معرض دید مشتری قرار دهند.

امروزه با یک جستجو در اینترنت با انواع آژانس ها و سرویس دهنده های فروش بلیط های مسافرتی روبرو می شوید که هرکدام از آن ها سیاست های کاری مختص به خود را دارند. البته هنوز هم بسیاری از این سرویس دهنده ها هنوز سعی در مکاهمه و ورود به جهانی اینترنت ندارند.

در درجه اول اگر صاحب یک آژانس مسافرتی هستید. برای دریافت برترین بازخورد باید یک صفحه اینترنتی و از همه مهم تر، پیج اینستاگرام برای تجارت خود ایجاد کنید. این کار به آسانی و به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد. می توانید با چند کلیک ساده بر روی نرم افزارهای اینستاگرام روی پلتفرم های موبایل و کامپیوتر، حساب های تجاری و بیزینس پیج بسازید. پس از آن امکان درآمدزایی چند برابری برای شما به صورت جادویی فعال می گردد.

مسائلی در خصوص نحوه بیان تبلیغات در فضای اینترنت وجود دارد که باید نسبت به آن حساس باشید. بالاخره فضای اینستاگرام امروزه نمی تواند یک منبع موثق و رسمی برای اخبار و حتی تبلیغات باشد. اما به علت حضور نود درصدی مردم در این فضا اهمیت آن غیر قابل کتمان است.

راهکارهای تبلیغات مؤثر برای آژانس های مسافرتی

تفاوتی ندارد که آژانس شما پیج دارد یا خیر می توانید از ترفندها، واژگان و کلمه های کلیدی و عبارات خاص برای تبلیغات بهره ببرید.

مثلاً اولین مسئله مربوط به علت پیدایش این شیوه از رزرو بلیط ها در جهان است که موضوع آسان، سریع و لذت بخش بودن آن را بازتاب می نماید. می توانید در تبلیغات خود به این مسئله اشاره کنید که امکان تهیه بلیت بدون احتیاج به عضویت، با چند کلیک ساده و حتی بر اساس فاکتورها و فیلترهای مختلف از جمله تورها و بلیط های لحظه آخری امکان پذیر است.

یا می توانید از عبارت خرید مقرون به صرفه ترین بلیط های هواپیمایی بهره ببرید. به هرحال همواره مشتری در گستره تبلیغاتی که در طول روز مشاهده می نماید همواره در پی مقرون به صرفه ترین ها است. بهتر است که تبلیغات شما مختصر و مفید باشد.

قطعاً اگر از تبلیغات اینستاگرامی برای این کار استفاده می کنید، ده ها استوری پشت سرهم یا یک پست طولانی که تمامی خدمات شما را شرح می دهد به هیچ اسم جالب نیست. مشتری در پی این موارد نخواهد بود. او می خواهد هر چه زودتر به نتیجه برسد و اثربخشی شما در چند کلمه و در ده ثانیه خلاصه خواهد شد. یا روی او اثر می گذارید و وارد وب سایت و پیج اینستاگرام شما می گردد یا خیر.

نحوه تبلیغات برای سایت آژانس های مسافرتی

تبلیغات در اینستاگرام یک فاکتور مهم دارد و آن هم این موضوع است که برای هر کسب وکاری می تواند نتیجه دهد. تفاوتی ندارد که پزشک هستید یا مهندس، صاحب یک کسب وکار و استارتاپ و شرکت هستید یا صرفاً فعالیت شما در زمینه خریدوفروش بلیت هواپیما و یا آژانس مسافرتی است. به راحتی می توانید از این فضا بازتاب خوبی کسب کنید.

تبلیغچه روش بهره گیری از اینفلوئنسر مارکتینگ را به شما پیشنهاد می دهد. به این صورت که از افراد تأثیرگذار و چهره در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنید. او مطابق هزینه ای که دریافت می نماید و بر اساس احتیاج شما.

یک پست یا استوری و یا هر تعداد آن در بازه زمانی خاص را منتشر نموده و حتی این کلیپ می تواند به وسیله شما آماده شده، عکس باشد و یا این که شخص اینفلوئنسر در خصوص کسب وکار و نحوه فعالیت شما شرح می دهد.

اگر قصد دارید با استفاده از پلتفرم تبلیغات در اینستاگرام تبلیغچه در اینستاگرام تبلیغات بکنید اینجا کلیک بکنید

تبلیغات آژانس های مسافرتی بدون پیج اینستاگرام

بهتر است که تبلیغات شما به میزان کافی خلاقانه و متفاوت باشد. مثلاً از عناوین عجیب و تخفیف های ویژه خود صحبت کنید. این مسئله را بیان کنید که امکان خرید بلیت از فلان شهر به فلان شهر نصف قیمت وجود دارد. در این صورت شما می توانید یکی از بلیط های لحظه آخری خود را به اسم خدمات به مشتری ارائه دهید.

برای کسب وکارهایی که صاحب پیج اینستاگرام نیستند. امکان به اشتراک گذاری شماره های تماس، ایمیل و یا حتی وب سایت وجود دارد. درصورتی که هیچ کدام از این موارد را هم ندارید. شماره تماس بسنده می نماید.

اما به طورکلی ما پیشنهاد می کنیم که حتماً صاحب یک پیج برای کسب وکار خود شوید. هرچقدر هم که فروش شما در جهانی خارج از اینترنت بالا باشد. بالاخره روزی به لطف رقبا احتیاج پیدا می کنید که در این زمینه هم فعال باشید.

عناوین جذب نماینده برای تبلیغات آژانس مسافربری

راهکارهای زیادی وجود دارد که با مسئله تیتر زدن می توانند موجب موفقیت شما در زمینه فروش و ارائه خدمات شوند. می توانید به مسئله عدم احتیاج به مراجعه حضوری برای صدور بلیت اشاره کنید.

حتی بعضی از بلاگرها در شبکه های اجتماعی پا را فراتر گذاشته اند و از روش های انتشار تبلیغات غیرمستقیم استفاده می نمایند. در خصوص آژانس های مسافرتی چنین است که آن ها یک سفر با خرید بلیت از آژانس شما می فرایند و در نهایت در بخش هایی از ویدئوی خود به صورت نامحسوس در خصوص خدمات شما صحبت می نمایند.

این که فرایند خرید بلیت بسیار آسان بوده و احتیاج به احراز هویت و دردسرهای مربوط به آن ندارد. از طرفی عموماً مردم در پی راحت کردن کار هستند. در تبلیغات خود می توانید از آن ها بخواهید که به صفحه اینستاگرام یا پشتیبانی سایت شما پیام دهند و در خصوص خرید با شما مشورت نمایند و یا این که تمامی اطلاعات را تلفنی به شما منتقل نموده و نهایت آن ها صرفاً هزینه را پرداخت نمایند.

سؤال برانگیز باشید

تبلیغچه به شما اجازه می دهد که تکنیک های جذب مخاطب را هم بیاموزید. اگر نمی دانید که چگونه برترین کلیپ و یا محتوا را در دسترس اینفلوئنسرها قرار بدهید تا آن ها از فضای بزرگ و پربازدید خود برای تبلیغات شما استفاده نمایند. تیم پشتیبانی مؤسسه تبلیغاتی تبلیغچه تمامی اطلاعات لازم را پیش از خرید و ثبت سفارش در اختیار شما قرار داده و در نهایت صرفاً شما سفارش را نهایی می کنید و از بازدهی این روش جذب مخاطب استفاده خواهید کرد.

تیتر تبلیغات شما اولین مسئله است.

تکنیک های تبلیغات آژانس مسافرتی

مثلاً اگر قصد انتشار تبلیغات روی صفحه های اینستاگرام افراد مشهور را دارید. باید به مسئله دوره های زمانی دقت کنید. در بعضی شرایط مردم بیش ازپیش در پی خرید بلیط های لحظه آخری، اکونومی، مقرون به صرفه قیمت و البته به صرفه هستند. از طرفی مسئله بیماری کووید 19 هم راهکاری دیگر برای مجاب کردن افراد به جهت خرید اینترنتی و عدم مراجعه حضوری است.

اگر به عید نوروز، اعیاد دیگر و همین طور فصول خاص نزدیک می شوید. می توانید تکنیک تخفیفات ویژه در دوره های زمانی و روزهای بخصوص را بهره ببرید. مثلاً با این تیتر: آیا در پی خرید بلیط های مقرون به صرفه و لحظه آخری در عید نوروز 1401 هستید؟

منبع: همگردی

به "تبلیغات در اینستاگرام برای آژانس های مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات در اینستاگرام برای آژانس های مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید