بودجه مورد احتیاج برای خرید خانه در سعادت آباد

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرنگاران- خرید خانه در سعادت آباد نسبت به میانگین تهران تقریبا دوبرابر بیشتر تمام می گردد. نو ترین آنالیز ها از ارقام پیشنهادی فروشنده ها در مرکز تعیین می نماید میانه قیمت مسکن در تهران به متری 66 میلیون تومان رسیده، اما این عدد در محله سعادت آباد که بخشی از منطقه دو است، از متری 127 میلیون عبور نموده. به این ترتیب خرید خانه 50 متری و نقلی در سعادت آباد به طور میانه شش میلیارد و 365 میلیون تومان خرج برمی دارد و کسی که دنبال یک خانه دوخوابه و 100 متری است، باید 12 میلیارد و 730 میلیون تومان جور کند.

بودجه مورد احتیاج برای خرید خانه در سعادت آباد

قیمت خانه در سعادت آباد چقدر است؟

خرید خانه در سعادت آباد متری 127 میلیون و 300 هزار تومان خرج برمی دارد. این عدد را به شکل میانه به عنوان قیمت آپارتمان های مسکونی سعادت آباد در ذهنتان داشته باشید؛ چون هر چقدر واحد موردنظرتان عمر بنای کمتری داشته باشد یا در لیست امکانات آن چیز هایی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ به چشم بخورد، رقم پیشنهادی فروشنده ها هم بالاتر می رود. حالا اگر همان عدد متری 127 میلیون و 300 هزار تومان را که پلتفرم های فعال در حوزه مسکن به عنوان قیمت آپارتمان در سعادت آباد اعلام می نمایند، ملاک قرار بدهیم، آنوقت خرید خانه 50 متری و نقلی در این محدوده از تهران شش میلیارد و 365 میلیون تومان هزینه دارد.

خرید خانه در سعادت آباد برای کسی که دنبال یک واحد دو خوابه و 80 متری است، به شکل میانه 10 میلیارد و 184 میلیون تومان آب می خورد و خریداری که در سعادت آباد تهران یک خانه 120 متری را زیرنظر دارد، باید بودجه ای درحد 15 میلیارد و 276 میلیون تومان جور کند. اعداد و ارقامی که الان در بازار مسکن تهران حاکم است، نسبت به ابتدای سال تاحدودی کاهش پیدا نموده، اما ضروری است بدانید درمقایسه با شهریور پارسال خرید خانه در سعادت آباد 45 درصد بیشتر تمام می گردد.

مقایسه خرید خانه در سعادت آباد و سایر محله های تهران

خرید خانه در سعادت آباد نسبت به اغلب محله های منطقه دو تهران بودجه بیشتری لازم دارد. الان که از عدد متری 127 میلیون و 300 هزار تومان در سعادت آباد صحبت می کنیم، این عدد در آن بخشی از پونک که جزو منطقه دو به شمار میرود، به مرز متری 80 میلیون تومان رسیده است. در ستارخان که یکی دیگر از محله های معروف منطقه دو است، با میانه قیمت متری 70 میلیون و 600 هزار تومان طرف هستیم و این عدد در محله ای مثل تهران ویلا به متری 77 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. با همه این حرف ها خرید خانه در سعادت آباد نسبت به محله های گرانقیمت شمال تهران هنوز هم تفاوت قیمت زیادی دارد. مثلا در محله زعفرانیه واقع در منطقه یک مرکز میانه قیمت پیشنهادی فروشنده ها از متری 170 میلیون تومان جلو زده و در نیاوران خرید هر متر آپارتمان مسکونی 142 میلیون و 700 هزار تومان آب می خورد.

خرید خانه در سعادت آباد البته دوبرابر میانگین شهر تهران تمام می گردد. چون آخرین آنالیز ها از بازار مسکن تهران نشان می دهد میانه ارقام پیشنهادی فروشنده ها به متری 66 میلیون تومان رسیده است. با این اوصاف خانه 100 متری که به شکل میانگین در مرکز شش میلیارد و 600 میلیون تومان ارزش دارد، در سعادت آباد 12 میلیارد و 730 میلیون تومان فروخته می گردد.

تازه ترین فایل های پیشنهادی برای خانه در سعادت آباد

آپارتمان 95 متری در سعادت آباد با قیمت 12 میلیارد تومان آگهی شده است. یعنی فروشنده روی عدد متری 126 میلیون و 315 هزار تومان دست گذاشته که نزدیک به ارقام پیشنهادی همه فروشنده ها در این بخش از شهر است. واحدی که درباره آن صحبت می کنیم، طبق ادعای فروشنده با آسانسور، انباری و پارکینگ آگهی شده، اما عمر بنای آن به 15 سال می رسد.

آپارتمان 94 متری دیگری در همان حوالی 10 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می گردد. این یکی متری 108 میلیون تومان یعنی تقریبا 15 درصد پایین تر از ارقام پیشنهادی بقیه فروشنده ها فروخته می گردد و احتمالا عمر بنای 20 ساله آن در قیمتی که مالک زیرنظر دارد، تاثیر گذاشته است؛ وگرنه امکاناتی مثل انباری، پارکینگ و آسانسور در آگهی به چشم می خورد. در طرف مقابل می توانیم به واحد 100 متری در سعادت آباد اشاره کنیم که رقم پیشنهادی مالک آن متری 164 میلیون تومان است و از این حیث با گران ترین محله های تهران برابری می نماید.

این یکی جزو واحد های نوساز در محدوده سعادت آباد به شمار میرود و به جز اینکه به قول املاکی ها فول امکانات است، در ساختمان هم دو لاین آسانسور وجود دارد و فروشنده روی چیز هایی مثل متریال خارجی و درجه یک تاکید نموده است.

تازه ترین ارقام پیشنهادی در بازار مسکن سعادت آباد

متراژ

عمربنا

امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

95 متر

15 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

12 میلیاد تومان

126 میلیون و 315 هزار تومان

94 متر

20 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

10 میلیارد و 200 میلیون تومان

108 میلیون تومان

100 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

16 میلیارد و 400 میلیون تومان

164 میلیون تومان

55 متر

هفت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

هفت میلیارد و 700 میلیون تومان

140 میلیون تومان

149 متر

10 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

23 میلیارد تومان

154 میلیون و 362 هزار تومان

منبع: فرارو

به "بودجه مورد احتیاج برای خرید خانه در سعادت آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه مورد احتیاج برای خرید خانه در سعادت آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید