به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، زهرا شیدایی تکواندوکار وزن منهای 57 کیلوگرم ایران در فینال رقابت های زنان دنیا به مدال طلا دست یافت.

به گزارش وبلاگ پنجره، نخستین دوره مسابقات تکواندو آزاد زنان دنیا با حضور 170 تکواندوکار از 31 کشور از چهارم آذر در ریاض عربستان شروع شد و امروز به انتها رسید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، زهرا شیدایی تکواندوکار وزن منهای 57 کیلوگرم ایران در فینال رقابت های زنان دنیا به مدال طلا دست یافت.

در فینال وزن منهای 57 کیلوگرم زهرا شیدایی برای کسب مدال طلا مقابل مارگاریتا بلیزنیاکوا تکواندوکاری از روسیه نهاده شد و پس از تساوی 11 به 11 در وقت قانونی، در راند طلایی برنده شد و به مدال طلا رسید.

وی پیش از این و برای رسیدن به فینال رقابت ها، ابتدا مقابل النا میرونیوک از روسیه به رجحان 12 بر 9 رسید، سپس مقابل نیکیتا گلاسنویچ از کرواسی در راند طلایی پیروز شد و در ادامه النا کریویچنکو از روسیه را با نتیجه 12 بر سه شکست داد. شیدایی در مرحله نیمه نهایی مقابل آلیاه پاول از انگلیس با نتیجه 17 بر 9 پیروز شد تا راهی فینال گردد.

در روز های گذشته نیز کوثر اساسه در وزن منهای 62 کیلوگرم و ملیکا میرحسینی در وزن منهای 73 کیلوگرم 2 مدال برنز برای تیم ایران کسب نموده اند.

منبع: خبرکانادا

به "به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، زهرا شیدایی تکواندوکار وزن منهای 57 کیلوگرم ایران در فینال رقابت های زنان دنیا به مدال طلا دست یافت." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، زهرا شیدایی تکواندوکار وزن منهای 57 کیلوگرم ایران در فینال رقابت های زنان دنیا به مدال طلا دست یافت."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید