بند باور نکردنی فسخ قرارداد محمد محبی! ، ادعای حجت کریمی درباره در اختیار گرفتن این فوتبالیست

به گزارش وبلاگ پنجره، سرمربی تازه استقلال، مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید گردد و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلاراست.

بند باور نکردنی فسخ قرارداد محمد محبی! ، ادعای حجت کریمی درباره در اختیار گرفتن این فوتبالیست

به گزارش وبلاگ پنجره، سانتاکلارا در ابتدای فصل گذشته و در پی درخواست های مکرر ریکاردو ساپینتو حاضر شد رضایتنامه قرضی محمد محبی را برای حضور در استقلال در ازای دریافت 250 هزار یورو صادر کند که بخشی از این پول از سوی باشگاه استقلال پرداخت شد و بخش دیگر آن با وجود ادعای باشگاه استقلال مسکوت ماند، تا جایی که باشگاه پرتغالی مجبور به شکایت شد.

سانتاکلارا در سرانجام فصل جاری به لیگ یک سقوط کرد و حالا مایل است محمد محبی را قطعی بفروشد تا بخشی از هزینه های تیم در فصل جاری را تامین کند. اما جالب است بدانید بند فسخ قرارداد محمد محبی 3 میلیون یورو است. باشگاه سانتاکلارا در ابتدای قرارداد با محمد محبی با توجه به شرایط سنی این بازیکن و پیش بینی درخشش او در لیگ برتر پرتغال بند فسخ قرارداد 3 میلیون یورویی برای وینگر تیم ملی فوتبال ایران در نظر گرفت.

محمد محبی در فصل ابتدایی حضور در لیگ برتر پرتغال هم با درخواست تیم های ایرانی برای بازگشت به لیگ برتر روبرو شد که رئیس باشگاه سانتاکلارا در آن برهه از زمان مدعی شد که دوست دارد محمد محبی را به تیم هایی چون بنفیکا، پورتو، براگا و... بفروشد.

در این برهه از زمان و با توجه به تغییر سرنوشت محمد محبی باشگاه سانتاکلارا خواست های مالی اش را به یک میلیون یورو کاهش داده است. البته حجت کریمی مدعی شده است، می تواند محمد محبی را با 600 هزار یورو در اختیار بگیرد. جواد نکونام روی ادامه حضور این بازیکن در اردوی تیم آبی تاکید دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه استقلال بر سر عدد رقم رضایتنامه قطعی محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا به توافق خواهد رسید و یا نه. هر چند که پرداخت این پول هم به باشگاه پرتغالی مهم است.

محمد محبی بعد از بازگشت از تاشکند به همراه تیم ملی در پاسخ به این سوال که در استقلال می ماند یا نه گفت: در خصوص وضعیتم، باشگاه سانتاکلارا تصمیم گیرنده است.

گفته می گردد باشگاه روستوف روسیه و العین امارات هم برای جذب محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا درخواست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بند باور نکردنی فسخ قرارداد محمد محبی! ، ادعای حجت کریمی درباره در اختیار گرفتن این فوتبالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند باور نکردنی فسخ قرارداد محمد محبی! ، ادعای حجت کریمی درباره در اختیار گرفتن این فوتبالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید