برگزاری سومین نشست تخصصی فعالان صنایع دستی اصفهان

به گزارش وبلاگ پنجره، سومین نشست تخصصی فعالان صنایع دستی با موضوع آنالیز موانع صادرات صنایع دستی در اصفهان برگزار گردید.

برگزاری سومین نشست تخصصی فعالان صنایع دستی اصفهان

به گزارش وبلاگ پنجره به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، جعفر جعفرصالحی معاون صنایع دستی استان امروز 26 خردادماه در حاشیه این نشست گفت: ایجاد رویکرد جدید در فراوری محصولات کاربردی و ایجاد ارتباط میان فراوریکنندگان و طراحان محصولات از یک سو و ارتباط با مشتری از سوی دیگر یکی از احتیاجهای امروز در بخش فروش و صادرات است.

او اضافه کرد: یکی از مهم ترین نقاط ضعف ما در حوزه صادرات محصولات صنایع دستی، نبود ارتباط مستقیم فراوریکنندگان با بازار و شناخت نداشتن از روحیات بازارهای جهانی است، لذا شناسایی ابعاد مختلف بازار به وسیله شرکت در نمایشگاه های بین المللی و شناسایی رویدادهای مهم بین المللی و بازاریابی در مورد معرفی محصولات صنایع دستی ایرانی همزمان با این رویدادها، از جمله راه کارهای توسعه صادرات صنایع دستی است.

جعفرصالحی تأکید کرد: امروزه همانگونه که در فراوری احتیاج به استانداردسازی داریم، در حوزه عرضه و فروش نیز احتیاجمند استاندارسازی هستیم، لذا در حوزه عرضه وفروش احتیاجمند استانداردسازی و رسیدن به شناخت در حوزه های فراوری، قیمت مورد نظر متقاضیان و قیمت های رقبا در محصولات مشابه خود هستیم.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری سومین نشست تخصصی فعالان صنایع دستی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سومین نشست تخصصی فعالان صنایع دستی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید