آنالیز 20 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ پنجره، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، آنالیز 20 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه صورت گرفت.

آنالیز 20 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

داریوش فرمانی در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری استان اظهار کرد: در این جلسه 20 طرح سرمایه گذاری در شهرستان های کرمانشاه، پاوه، روانسر، دالاهو و اسلام آباد غرب مورد آنالیز نهاده شد که 18 مورد آن برای صدور موافقت اصولی مورد تایید نهاده شدند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: حجم سرمایه گذاری این پروژه ها بالغ بر 218 میلیارد تومان است.

او اضافه کرد: این طرح ها شامل مجتمع گردشگری، محوطه گردشگری، واحد اقامتگاه بومگردی، مجتمع خدمات رفاهی، مهمانپذیر، مجتمع گردشگری و...هستند.

فرمانی در ادامه با بیان اینکه 18 مورد از این طرح ها برای اخذ موافقت اصولی مورد تایید نهاده شد، گفت: دو طرح به دلیل عدم تکمیل پرونده برای آنالیز بیشتر به جلسه بعد ارجاع شد.

او با تاکید بر اینکه برای تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده های سرمایه گذاری، جلسات کمیته فنی به صورت هفتگی برگزار می گردد، توضیح داد: انتظار می رود سایر دستگاه های مورد استعلام نیز در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ استعلامات را بدهند که هرچه سریع تر شاهد به خاتمه رسیدن پروژه های سرمایه گذاری گردشگری باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در سرانجام گفت: استان کرمانشاه به لحاظ احداث زیرساختها و تاسیسات گردشگری نیازمند حضور جدی سرمایه گذاران است و در این مسیر ضمن تسهیل در فرآیند صدور مجوزها، حمایت های لازم نیز انجام می گردد.

منبع: همگردی

به "آنالیز 20 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 20 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید