برخورد جدی با عرضه کنندگان قطعات خودرو غیر استاندارد

به گزارش وبلاگ پنجره، کارشناسان استاندارد آذربایجان غربی ضمن برخورد جدی با عرضه کنندگان قطعات خودرو غیر استاندارد در نمایشگاه قطعات خودرو ارومیه، قطعات یدکی غیر استاندارد را نیز جمع آوری کردند.

برخورد جدی با عرضه کنندگان قطعات خودرو غیر استاندارد

به گزارش وبلاگ پنجره از ارومیه،کارشناسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد آذربایجان غربی از نمایشگاه قطعات خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه بازدید کردند.

در جریان بازدید کارشناسان نظارت بر اجرای استاندارد، به اندازه قابل توجهی قطعات غیر استاندارد خودرو شامل بر لنت ترمز، دیسک صفحه، یاری فنر، روغن ترمز و وایر شمع از هفت غرفه نمایشگاه، به علت غیر استاندارد بودن توقیف و جمع آوری شدند.

بر پایه این گزارش اداره کل استاندارد آذربایجان غربی جهت حفظ حقوق شهروندان با واحد های عرضه کننده محصولات غیر استاندارد برخورد قانونی خواهد نمود.

شایان توجه است درج کد ده رقمی در پایین نشان ملی استاندارد اجباری است و تمامی همشهریان عزیز برای اطمینان از استاندارد بودن کالا ها و نشان ملی استاندارد می توانند کد ده رقمی درج شده را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند و از صحت استاندارد بودن محصول مورد احتیاج خود آگاهی یافته و مطمئن شوند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برخورد جدی با عرضه کنندگان قطعات خودرو غیر استاندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد جدی با عرضه کنندگان قطعات خودرو غیر استاندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید