اوزونیدیس: ایران لیگ خوبی دارد چون پول زیادی خرج می نمایند

به گزارش وبلاگ پنجره، سرمربی یونانی گل گهر: به طور کلی ایران لیگ خوبی دارد چون خیلی از تیم ها پول زیادی برای بازیکنان خود پرداخت نموده اند.

اوزونیدیس: ایران لیگ خوبی دارد چون پول زیادی خرج می نمایند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پنجره، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر، گل گهر در تهران به مصاف پیکان می رود. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونان گل گهر در نشست خبری قبل از بازی اظهار کرد: بازی اول را بردیم و نتیجه خوبی به دست آوردیم اما نمی خواهم در بازی قبل بمانیم و تمرکزمان الان روی بازی با پیکان است و می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. انتظار یک بازی سخت را داریم و این موضوع در همه بازی های لیگ وجود دارد.

وی اضافه کرد: در شهر سیرجان فضای خوبی داریم. ما در بازی اول در سیرجان طرفداران خوبی داشتیم و خانم ها و آقایان از ما حمایت کردند. امیدوارم این جو در کل فوتبال ایران حاکم گردد و ادامه داشته باشد. از گذشته اطلاعات کمی از فوتبال ایران می دانستم و الان بیشتر می دانم. برای اینکه فوتبال بهتری داشته باشیم، باید به زمین ها بیشتر توجه گردد. اولین موضوعی که باید حل گردد بحث کیفیت زمین است.

این سرمربی یونانی در پاسخ به این سوال که آیا از نقل وانتقالات تیمش رضایت دارد یا خیر هم گفت: نقل وانتقالات را هنوز به اتمام نرسانده ایم. جذب بازیکن نو کار ساده ای نیست و باشگاه در کوشش است بازیکن نوی بگیریم. در کل از بازیکنانی که در اختیار داریم رضایت داریم.

اوزونیدیس بعلاوه گفت: امیدوارم خیلی طول نکشد که من بتوانم تفکرات تاکتیکی خود را در زمین اجرا کنم. کار ساده ای نیست که ذهنیت بازیکنانم را تغییر بدهم. به عنوان یک مربی ترجیح می دهم در هفته اول این اتفاق رخ بدهد اما این موضوع غیر ممکن است.

او با اشاره به تیم پیکان اظهار کرد: پیکان نتیجه خوبی برابر نساجی کسب نموده و الان اعتماد به نفس خوبی دارد. پیکان از تیم هایی است که بازیکنان جوانی در اختیار دارد و این موضوع باعث می گردد بازی برای ما مجذوب کننده گردد.

سرمربی گل گهر بعلاوه توضیح داد: به طور کلی ایران لیگ خوبی دارد چون خیلی از تیم ها پول زیادی برای بازیکنان خود پرداخت نموده اند. این نشان می دهد آنها می خواهند قهرمان شوند. فکر می کنم چهار و پنج تیم خیلی به هم نزدیک هستند. خیلی برایم ساده نیست که درباره اهداف خودمان در گل گهر صحبت کنم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اوزونیدیس: ایران لیگ خوبی دارد چون پول زیادی خرج می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوزونیدیس: ایران لیگ خوبی دارد چون پول زیادی خرج می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید