امدادرسانی به زن باردار و مهار آتش سوزی در تالش

به گزارش وبلاگ پنجره، سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش از انتقال یک زن باردار از روستایی در کوهستان برفی به مرکز درمانی اطلاع داد و عوامل واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان، آتش سوزی یک خانه مسکونی را مهار کردند.

امدادرسانی به زن باردار و مهار آتش سوزی در تالش

به گزارش گروه حوادث وبلاگ پنجره به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش عصر آدینه به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته یک مادر باردار که از نظر جسمی به مراقبت فوری احتیاج داشت، از روستای کوهستانی و برفگیر سوباتان با بیش از چهار ساعت کوشش مدافعان سلامت به مرکز درمانی منتقل شد.

بختیار حیدرنیا با قدردانی از کوششگران عرصه بهداشت و درمان گفت: مدافعان سلامت در کنار مبارزه با ویروس منحوس کرونا، هرجا سلامتی مردم در خطر باشد، تا پای جان آماده جانفشانی هستند.

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در تالش

مسئول ایستگاه مرکزی آتش نشانی تالش اظهار کرد: عصر امروز (آدینه) گزارش آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان پاسداران کوچه ماهور دریافت شد و بلافاصله هشت نیروی آتش نشانی با سه دستگاه آتش نشان به محل اعزام شده و آتش را ظرف 10 دقیقه مهار کردند.

نادر گوزلی ادامه داد: خانه مسکـونی استیجاری بوده و ساکنان آن در خانه نبوده اند و صاحبخانه پس از مشاهده حادثه، با آتش نشانی تماس گرفته بود.

وی اضافه کرد: حادثه خسارت جانی و اقتصادی نداشته و دلیل آن در دست آنالیز است و همشهریان هنگام حادثه، نشانی دقیق را با حفظ خونسردی و آرامش اطلاع رسانی نمایند.

مسئول ایستگاه مرکزی آتش نشانی تالش گفت: 27 آتش نشان با پنج خودرو اطفاء حریق و یک خوروی سنگین آبرسان در 2 ایستگاه آتش نشانی این شهرستان فعالیت می نمایند.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "امدادرسانی به زن باردار و مهار آتش سوزی در تالش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به زن باردار و مهار آتش سوزی در تالش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید