استوری مشکوک مدافع مدنظر استقلال ، نکونام از خرید یک بازیکن منصرف شد؟

به گزارش وبلاگ پنجره، با جدایی عارف غلامی و شرایط نامشخص رافائل سیلوا برای فصل آینده، گفته می گردد که محمد نادری یکی از گزینه های مدنظر باشگاه برای تقویت خط دفاعی تیم است.

استوری مشکوک مدافع مدنظر استقلال ، نکونام از خرید یک بازیکن منصرف شد؟

به گزارش وبلاگ پنجره طی روزهای اخیر گفته می شد یکی از گزینه های استقلال برای تقویت خط دفاعی، محمد نادری است. بازیکنی که هم قابلیت بازی در پست مدافع چپ را دارد و هم اینکه پیش از این، در مرکز خط دفاعی استقلال و دیگر تیم هایش به میدان رفته است.

با جدایی عارف غلامی و شرایط نامشخص رافائل سیلوا برای فصل آینده، گفته شده بود که محمد نادری یکی از گزینه های مدنظر باشگاه برای تقویت خط دفاعی تیم است.

این بازیکن که پس از اتمام قراردادش با آلتای اسپور بازیکن آزاد محسوب می گردد، در ایران تمریناتش را برگزار می نماید و در روزهایی که اخبار زیادی پیرامون مقصد احتمالی او منتشر شده، هنوز شرایط او برای فصل بعد نامشخص است.

نادری امروز یک استوری با تصویری از خودش در لباس آلتای اسپور را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: به خدا اعتماد کن و شکیبا باش???? باید دید که در نهایت این بازیکن برای فصل نو راهی چه تیمی خواهد شد.

بعضی از رسانه ها امروز خبر دادند محتمل است با توجه به استقلالی شدن سهرابیان که توانایی بازی در دفاع چپ را هم دارد استقلال از خرید نادری منصرف شده باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "استوری مشکوک مدافع مدنظر استقلال ، نکونام از خرید یک بازیکن منصرف شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری مشکوک مدافع مدنظر استقلال ، نکونام از خرید یک بازیکن منصرف شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید