استقبال گرم شیرازی ها از زهرا زارع قهرمان کونگ فوی دنیا

به گزارش وبلاگ پنجره، زهرا زارع قهرمان کونگ فوی دنیا در ترکیه با استقبال گرم مردم، وارد فرودگاه شیراز شد.

استقبال گرم شیرازی ها از زهرا زارع قهرمان کونگ فوی دنیا

با حضور سعید منصوریان طبایی مدیر شعب بانک سپه استان فارس، هادی خباز سرپرست کمیته قلم تندرستی فارس، یحیی طاهری مشاور کانون کارآفرینی استان فارس، مربیان و ورزشکاران شیرازی، مربیان و علاقه مندان به ورزش، مراسم استقبال از زهرا زارع قهرمان کونگ فوی شیرازی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار گردید.

سعید منصوریان طبایی از حامیان ورزش استان در حاشیه استقبال از این قهرمان ملی گفت: بانک سپه در کنار یاری به توسعه مالی کشور، در انجام کار های فرهنگی و حمایت از ورزشکاران همیشه پیش قدم بوده است.

او گفت: امروز نیز با حضور در این مراسم استقبال، اعلام می کنیم که حامی ورزشکاران استان هستیم و هر کاری که از دستمان بر بیاد برای توسعه ورزش و نشاط جامعه انجام خواهیم داد.

منصوریان طبایی گفت: بانک سپه در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می نماید و مسابقات متعددی را در این راستا برگزار می نماید چراکه معتقدیم جدی گرفتن ورزش موجب سلامتی و شادابی جامعه خواهد شد.

او بعلاوه گفت: بانک سپه به طرق مختلف و ارائه تسهیلات از ورزشکاران حمایت می نماید و انشاالله از سرکار خانم زارع قهرمان کونگ فوی دنیا نیز به شایستگی تقدیر به عمل خواهد آمد.

دکتر هادی خباز سرپرست کمیته قلم تندرستی و مدیر عامل موسسه محبان خیریه قمر بنی هاشم ع نیز ضمن تبریک به مناسبت قهرمانی خانم زارع کنگ فو کار شیرازی گفت: موسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم از قهرمانان و ورزشکاران استان فارس خصوصاً بانوان ورزشکار حمایت جدی خواهد داشت.

او گفت: ما در استان فارس ورزشکاران بسیار خوب و شایسته ای داریم که با کمی حمایت و توجه می توانند در دنیا بدرخشند.

خباز با اشاره به کوشش خانم قبلدی مربی زارع نیز گفت: سرکار خانم قبادی یکی از مربیان ارزشمند و پر کوشش استان فارس هستند که دارای سوابق درخشانی در این عرصه هستند.

او گفت: خانم قبادی عناوین متعدد دنیای و استانی و مربیگری تیم ملی فدراسیون کونگ فو را در کارنامه خود دارد و جا دارد مورد حمایت بیشتر مسئولان قرار گیرد.

طاهری مشاور کانون کارآفرینی استان فارس نیز ضمن تقدیر از کوشش های خانم زارع و مربیان وی گفت: قهرمانی خانم زارع در مسابقات دنیای ترکیه، برگ افتخاری برای ورزش استان بود.

او گفت: حضور ما در استقبال از خانم زارع، به معنای حمایت از ورزش و ورزشکاران استان فارس در همه رشته هاست چراکه معتقدیم استعداد های فراوانی در فارس وجود دارد که متاسفانه حمایت نمی شوند.

نجمه قبادی مربی زهرا زارع نیز در این رابطه گفت: خانم زارع در رشته های کنگ فو، کاراته و تکواندو فعالیت می نماید که امید است در هر سه رشته حایز عنوان گردد.

او با اشاره به افتخارات این ورزشکار در ادوار گذشته و مسابقات ملی گفت: زارع در مسابقات سوپر لیگ درخشید و به تیم ملی راه یافت و به عنوان بازیکن رسمی به مسابقات دنیای ترکیه راه یافت.

قبادی گفت: زارع در مسابقات متعددی شرکت نموده بود که این بار در ترکیه مدال طلا را بر گردن آویخت.

زهرا زارع نیز سطح مسابقات دنیای ترکیه را بالا عنوان نمود و گفت: 21 کشور در این رقابت ها شرکت نموده بودند که هر کدام داعیه قهرمانی داشتند، اما به لطف خدا بنده حائز رتبه شدم.

او گفت: سال جاری نیز مسابقات دنیای در ایران برگزار خواهد شد که 60 کشور در آن حضور خواهند یافت و رقابت های انتخابی نیز از مهرماه برگزار خواهد شد لذا از همین امروز باید خود را برای این رقابت ها آماده کنیم.

زارع بعلاوه از مسئولان نیز خواست که از ورزشکاران حمایت نمایند چراکه استعداد های بسیاری در استان وجود دارند که با کمی حمایت می توانند افتخارآفرینی نمایند.

گفتنی است زهر ا زارع در رقابت دنیای کونگ فو آنکارا با شکست حریفان خود از کشور های آذربایجان، ترکیه با اقتدار بر سکوی اول ایستاد.

زهرا زارع که دارای 50 مدال استانی و 23 مدال کشوری و دو کمربند طلا در رقابت های ملی است در این رقابت ها عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد.

او در رقابت های دنیای آنکارا با شکست تمامی حریفان به مدال طلا این دوره از رقابت ها رسید.

زهر ا زارع در رقابت دنیای آنکارا با شکست حریفان خود از کشور های آذربایجان، ترکیه با اقتدار بر سکوی اول نهاده شد.

وبلاگ پنجره فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استقبال گرم شیرازی ها از زهرا زارع قهرمان کونگ فوی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال گرم شیرازی ها از زهرا زارع قهرمان کونگ فوی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید