احتمال ارتکاب جرم از سوی تیم حقوقی ترامپ

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی در گزارشی به احتمال ارتکاب جرایمی از سوی تیم حقوقی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

احتمال ارتکاب جرم از سوی تیم حقوقی ترامپ

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پنجره، شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی در گزارشی بیان کرد،دونالد ترامپ ، 18 دادستان کل ایالتی را به دلیل پیش بردن پرونده ای ناخوشایند در ارتباط با شکست خود در انتخابات تشویق می نماید و این در حالی است که وکلای خود او به سبب مطرح کردن بحث هایی در ارتباط با براندازی دموکراسی در آمریکا تحت انتقاد قرار دارند. این در حالی است که بعضی خواستار مجازات هایی علیه بعضی از اعضای تیم حقوقی ترامپ شده اند.

در این گزارش آمده است که بعضی در کوشش برای تغییر نتیجه انتخابات هستند و این در حالی است که بعضی دیگر خواستار جرم انگاری این گونه اقدامات و همچنین پاسخ گویی شده اند. در حالی که این پرونده ها راه به جایی نمی برد، می دانیم که دو شاخه از دولت اساسا در کوشش برای سرقت انتخابات هستند. یکی جمهوری خواستار در کنگره هستند. این به یک جنگ علیه قانون تبدیل شده است. این مسئله مهمی است.

این گزارش می افزاید که دورانی برای جنگیدن و رقابت کردن طی کارزار انتخاباتی وجود دارد و همچنین دوران تعیینی هم برای به چالش کشیدن قانونی نتیجه انتخابات وجود دارد و سپس نتیجه انتخابات تأیید می گردد، اتفاقی که اکنون روی داده است و دیگر سوالی قانونی در ارتباط با این موضوع وجود ندارد.

بر اساس قانون، شما باید نتیجه انتخابات را قبول کنید. البته این موضوع را پیشتر نیز شاهد بوده ایم. ما اکنون در همان دوره زمانی قرار داریم که ال گور پس از به چالش کشیدن نتیجه انتخابات، در آن قرار داشت. او دقیقا عکس دونالد ترامپ عمل کرد. او پس از تعیین شدن نتیجه الکترال کالج (مجمع گزینندگان) بیان کرد جورج دبلیو بوش 271 رأی الکترال کالج را به دست آورده است و به بوش تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. کاری که ال گور انجام داد در واقع تبعیت از قانون و احترام گذاشتن به نتیجه انتخابات بود.این دقیقا عکس همان اتفاقی است که اکنون از سوی دونالد ترامپ در حال روی دادن است.

شبکه ام اس ان بی سی اضافه کرد، ما اکنون شاهد به چالش کشیدن و نافرمانی از قانون هستیم. ما اکنون شاهدیم یک سری از وکلا از مردم می خواهند تا نافرمانی از قانون را رد نمایند و این موضوع را نپذیرند و آن ها در این زمینه به سه قانون موجود در اتحادیه وکلا در آمریکا اشاره می نمایند. بعضی از آن ها می گویند وکلای دونالد ترامپ در حال نقض قوانین اتحادیه وکلا در آمریکا هستند. در یکی از این قوانین آمده است که وکیل یک موکل نباید اظهارات و اطلاعات نادرستی را در اختیار شخص ثالث قرار دهد. همچنین یک وکیل نباید از کسی دفاع کند که دفاع کردن از او مبنای قانونی ندارد و همچنین نباید در فعالیتی حضور داشته گردد که شامل عدم صداقت، توطئه، تقلب و ارائه اطلاعات اشتباه می گردد. این ها بحث هایی آشکار و باز هستند. بعضی سوالاتی را در این باره مطرح می نمایند که آیا این اقدامات پیامد هایی را نیز برای این افراد در پی دارد یا خیر.

رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ در سخنانی گفت: می دانم که شما همچنان به اشتباه در حال انتشار گزارش هایی در این باره هستید که ما شواهدی در دست نداریم. شما نمی توانید بگویید که شواهدی وجود ندارد. این همان چیزی است که ما به آن شواهد می گوییم. شما در حال تقلب و کلاهبرداری هستید. ما می خواهیم ناظران جمهوری خواه را اعزام کنیم که سبب ارائه شواهدی برای ما در دادگاه می گردد و ما این کار را خواهیم کرد. ما به دادگاه مراجعه خواهیم کرد. ما این موضوع را در دادگاه اثبات خواهیم کرد که سانسور کردن همانند تقلب در انتخابات همیشه خطرناک است.

مجری شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی در ادامه گفت آقای جولیانی اشتباه نموده است. آن ها نتوانستند این موضوع را در دادگاه اثبات نمایند. آن ها بسیار بد و بار ها در دادگاه شکست خوردند. اکنون این سوال مطرح می گردد که آیا او فراتر از قانون همچنان به بیان چنین سخنانی ادامه می دهد؟ رودی جولیانی بار دیگر نشان داده است که به لفاظی های خود همچنان ادامه خواهد داد در حالی که شواهدی در این زمینه وجود ندارد.

در همین حال نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد 77 درصد از جمهوری خواستار بر این باورند در انتخابات تقلب روی داده و این در حالی است که 19 درصد از آن ها چنین اعتقادی ندارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "احتمال ارتکاب جرم از سوی تیم حقوقی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ارتکاب جرم از سوی تیم حقوقی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید