استارتاپ

پرواز پیروز بزرگ ترین هواپیمای سوخت هیدروژنی دنیا

استارتاپ Universal Hydrogen پیروز شد هواپیمایی را به پرواز درآورد که 40 صندلی دارد و از سوخت هیدروژن استفاده می نماید.

15 اسفند 1401

دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو به عنوان بزرگ ترین رقابت علمی با موضوع علم وفناوری و با هدف آموزش، رقابت و کسب و کار، تابستان امسال در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان...

24 بهمن 1401

کارت های منحصربه فرد بلوبانک چگونه طراحی و ساخته شد؟

داستان یک کارت بانکی متمایزکاربران بلوبانک در هنگام باز کردن بسته پستی حامل کارت بانکی خود با کارت جدیدی روبرو می شوند که از سایر کارت های بانکی که تا به حال دیده و دست گرفته اند، متمایز است و با طراحی و جنس متفاوتی ساخته شده است.

24 بهمن 1401

عکس، پلیکان؛هواپیمای عجیب و غول پیکر آمریکایی

دیجیاتو نوشت: این هواپیما می تواند ضمن حذف آلودگی CO2 از زنجیره لجستیک، هزینه حمل ونقل هوایی محموله ها را کاهش دهد.

16 بهمن 1401

تصاویری مجذوب کننده از پرتاب موشک فالکون 9 به فضا ، فیلمبرداری از داخل هواپیما همراه با اما و اگرهای بسیار

ویدئوی منتسب به پرتاب موشک فالکون 9 استارت آپ فضایی اسپیس ایکس به فضا با واکنش های متعددی از سوی کاربران روبرو بوده است.

17 مهر 1401

هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می گردد

هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف با هدف ارائه فرصت های شغلی و کارآموزی شرکت های دانش بنیان، فناور، استارتاپ ها و شرکت های صنعتی، از 21 تا 27 خرداد 1401 برگزار می گردد.

18 تیر 1401

تفاهم همکاری با هدف شتابدهی صادرات در منطقه ها آزاد امضا شد

مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و شرکت پیشگامان فرصت آفرین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

13 آذر 1400

تبلیغات در اینستاگرام برای آژانس های مسافرتی

تبلیغات در اینستاگرام یکی از برترین روش های رشد فروش برای کسب وکارها و تجارت های نوپایی است که می خواهند فراتر از چیزی که هستند پیش بروند. در واقع امروزه اینترنت تبدیل به یک بستر امن برای رشد فروش شده است.

3 آبان 1400

شناسایی و جداسازی تمام سلول های توموری به یاری محصولی دانش بنیان

محققان کشور محصولی برای جداسازی و شمارش سلول های توموری از نمونه خون بیماران سرطانی ساختند. محصولی ایران ساخت که به طور همزمان تمامی سلول های سرطانی خون را جداسازی می نماید.

16 مهر 1400

رونمایی از نخستین نمونه آزمایشی تارای برقی رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در آیین رونمایی از تارای برقی، گفت: خوشحالم که نوآوری به صنعت خودرو رخنه نموده است، اما باید کوشش کنیم صاحب صنعت باشیم نه مونتاژکار، در این صورت است که به متخصص، فناور و شرکت دانش بنیان احتیاج داریم.

29 تیر 1400

رونمایی از تاکسی برقی خودران توسط استارتاپ Zoox آمازون

استارتاپ Zoox از زیرمجموعه های آمازون پس از حدود شش سال از تاکسی برقی خودران خود رونمایی کرد و آمازون را به ارائه سرویس تاکسی خودران نزدیک تر کرد.

27 دی 1399

رویداد نوآورانه شناسایی ایده های حوزه تایر برگزار میشود

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده های حوزه تایر با همکاری مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر 12 آذر ماه برگزار می گردد.

27 دی 1398

هدف گذاری صادرات 50 میلیون دلاری برای گیلان

خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان با اشاره به صادرات 30 میلیون دلاری تعاونی ها در بخش های شیلات، مرکبات، کیوی و فولاد گفت: برای امسال 50 میلیون دلار صادرات هدف گذاری شده است.

16 دی 1398

عینک واقعیت افزوده مخصوص صنایع

به گزارش خبرنگاران، یک استارت آپ آلمانیIOXP عینک مجهز به واقعیت افزوده ای ابداع کرده که دستورالعمل های آموزشی در محیط های صنعتی را به طور واقعی برای کارگران نمایش می دهد.

14 دی 1398