کاریکاتوریست هتاک به ساحت پیامبر(ص) کشته شد

به گزارش وبلاگ پنجره، لارس ویلکس کاریکاتوریست جسارت کننده به ساحت حضرت پیامبر اسلام(ص) در یک تصادف رانندگی کشته شد.

کاریکاتوریست هتاک به ساحت پیامبر(ص) کشته شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پنجره به نقل از گاردین، لارس ویلکس کاریکاتوریستی که پیش از این نسبت به حضرت پیامبر اکرم(ص) جسارت نموده بود، در تصادف رانندگی کشته شده است.

بر اساس این گزارش، مقام های رسمی در حال آنالیز حادثه تصادفی هستند که در آن لارس ویلکس کاریکاتوریست سوئدی کشته شده است. وی از سال 2007 تا به امروز تحت حفاظت و نظارت پلیس زندگی می نموده است، در این حادثه تصادف 2 مأمور پلیس هم کشته شده اند.

چند رسانه سوئدی ادعا نموده اند که وی از سال 2007 تهدید به مرگ شده بود.

روزنامه Dagens Nyheter چاپ سوئد نوشت: شریک این کارتونیست، مرگ وی را تأیید نموده است و خبرگزاری سوئدی TT هم اعلام نموده است که پلیس تأیید می نماید که ویلکس 75ساله با دو مأمور پلیس که در خودرو بوده اند در این حادثه جان باخته اند.

به گفته پلیس، یک ماشین پلیس غیرنظامی و یک کامیون بعدازظهر یکشنبه در خارج از شهر مارکارید با یکدیگر برخورد نموده آتش گرفتند. راننده کامیون به بیمارستان منتقل شد و دلیل تصادف در دست آنالیز است.

ویلکس از سال 2007 و پس از بروز خشم مسلمانان و دوستداران پیامبر تحت محافظت پلیس سوئد بود. مسلمانان دنیا از همان زمان این رفتار دولت سوئد را نوعی جایزه دادن به اسلام ستیزی دانستند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاریکاتوریست هتاک به ساحت پیامبر(ص) کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاریکاتوریست هتاک به ساحت پیامبر(ص) کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید