ژوائو ماریو: می خواهم سال ها در اینتر بمانم

به گزارش وبلاگ پنجره، هافبک پرتغالی اینتر ایتالیا از ماندن در اینتر برای سال های طولانی اطلاع داد.

ژوائو ماریو: می خواهم سال ها در اینتر بمانم

به گزارش وبلاگ پنجره و به نقل از روزنامه رکورد، ژوائو ماریو در این فصل توانسته است یکی از بهترین بازیکنان فصل اینتر باشد. او نمایش خوبی از خود نشان داده و صندلی ثابتی را نیز در اینتر برای خود پیدا نموده است تا به بازیکن مورد علاقه طرفداران اینتر تبدیل گردد.

ماریو درباره شرایط خود در این فصل گفت: دوست دارم در پست های هجومی تری بازی کنم تا بتوانم بهتر برای هم تیمی هایم موقعیت بسازم. در بازی های اخیر مربی فکر کرد تا من باید نقش های دفاعی بیشتری داشته باشم. مسئله ای با این مسئله ندارم. فکر می کنم بهترین نمایش من در بازی برابر کالیاری بود. گرچه در آن بازی شکست خوردیم و بدترین نمایش من مربوط به بازی با سمپدوریا بوده است. بازی در لیگ ایتالیا خیلی سخت است. همه تیم ها در ایتالیا به خوبی بازی می نمایند. هم تیمی هایم بسیار به من یاری نموده و من به خوبی با شرایط تطبیق پیدا می کنم. هدفم یاری به تیم برای ایجاد ذهنیت برد است. امیدورام بتوانم این کار را ادامه بدهم.

او ادامه داد: دوست دارم سال ها در اینتر بمانم و در اینتر فوتبال خودم را ادامه بدهم. باشگاهی بهتر از اینتر برای من وجود ندارد. دوست دارم سال ها بهترین بازی خودم را در سن سیرو به نمایش بگذارم. در حال حاضر تنها به این فکر می کنم که بتوانیم هر طور شده است، جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم. برای باشگاه بزرگی چون اینتر خیلی واجب است بتواند در بالاترین رقابت های باشگاهی در اروپا حاضر باشد.

ژوائو ماریو ستاره 23 ساله که قهرمانی در یورو 2016 را با پرتغال در کارنامه خود دارد، مورد توجه چلسی نیز قرار داشت ولی تصمیم گرفت از اسپورتینگ لیسبون راهی اینتر در فوتبال ایتالیا گردد و حضور در فوتبال این کشور را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ژوائو ماریو: می خواهم سال ها در اینتر بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژوائو ماریو: می خواهم سال ها در اینتر بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید