مرگ وحشتناک یک کودک 9 و 12 ساله در رودخانه هراز ، لحظه تلخ پیدا شدن جسد یکی از آنها بعد از یک روز

به گزارش وبلاگ پنجره، رییس جمعیت هلال احمر آمل گفت: پیکر کودک 12 ساله غرق شده اهل بابل در رودخانه هراز پس از جستجوی تیم های مردمی، آتش نشانی و امداد و نجات هلال احمر پیدا شد.

مرگ وحشتناک یک کودک 9 و 12 ساله در رودخانه هراز ، لحظه تلخ پیدا شدن جسد یکی از آنها بعد از یک روز

به گزارش وبلاگ پنجره، جمشید نیک زاد روز شنبه در جمع وبلاگ پنجره گفت: جستجوی تیم های امداد و نجات، آتش نشانی و تیم های مردمی از ظهر دیروز تا به امروز در رودخانه هراز ادامه داشت تا اینکه پیکر کودک غرق شده 12 ساله صبح امروز در منطقه بعد از پل وانا با یاری نیروهای مردمی از آب به بیرون کشیده شد.

محمد مهدی محمودتبار اهل محله درزیکلاء امیرکلا از توابع شهرستان بابل و ساکن قم روز گذشته در رودخانه هراز غرق شد.

پیکر این کودک 12 ساله امروز به وسیله عوامل امدادی از رودخانه خارج و برای انتقال به شهرستان بابل تحویل مراجع قانونی داده شد.

بعلاوه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در حالی خبر از غرق شدن یک کودک 9ساله پیش از ظهر شنبه 24 تیرماه در رودخانه هراز اطلاع داد.

جمشید نیکزاد گفت: عملیات جستجوی این کودک 9 ساله که همراه خانواده خود در حاشیه رودخانه هراز برای استراحت اسکان داشتند و به داخل رودخانه پرت شده بود، انجام شد.

وی اضافه کرد: در ساعت 9 و 15 دقیقه صبح امروز با اعلام خبر به وسیله مرکز 112 با جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن کودک 12 ساله در رودخانه خروشان هراز در حدفاصل روستای آب اسک بخش لاریجان شهرستان آمل، بلافاصله تیم های امداد و نجات پایگاه های رینه و گزنک و یک تیم پشتیبانی از شهرستان آمل اعزام شدند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مرگ وحشتناک یک کودک 9 و 12 ساله در رودخانه هراز ، لحظه تلخ پیدا شدن جسد یکی از آنها بعد از یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ وحشتناک یک کودک 9 و 12 ساله در رودخانه هراز ، لحظه تلخ پیدا شدن جسد یکی از آنها بعد از یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید