فال ابجد امروز پنجشنبه 3 فروردین 1402؛ با صحبت کردن همه چیز را به نفع خود تغییر دهید!

به گزارش وبلاگ پنجره، فال ابجد امروز پنجشنبه 3 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز پنجشنبه 3 فروردین 1402؛ با صحبت کردن همه چیز را به نفع خود تغییر دهید!

وبلاگ پنجره | انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ پنجره ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 3 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج ج ج

تا جایی که می توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی های خود لذت ببرید؛ یا اینکه فیلم ببینید و یا یک کتاب بخوانید تا اینکه از فکر و خیال کردن زیاد از حد دوری کنید. اما به یاد داشته باشید که شما نمی توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

اردیبهشت: آ ج ب

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می گردد. اما باز هم ممکن است که شما به مقدار ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که بعضی از بخش های وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته اید. مقاومت کردن در برابر راز های زندگیتان هنوز می تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

خرداد: آ د ج

این روز ها برای شما روز های بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش ها را فرو بنشاند شما را قادر می سازد آن ها را مدیریت کنید.

تیر: ج ج د

امروز شما کار های بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آن ها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا آغاز نموده اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان کوشش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و شاخص است.

مرداد: د ب ب

اگر شما در رابطه ای عاطفی گیج و سردرگم شده اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیت ها مسائل را حل نمی نماید، اما به شما یاری می نماید تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

شهریور: ب ب ج

خلاقیت می تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی گردد و شما می توانید به روشی در خصوص خودتان صحبت کنید که به دیگران هم یاری کنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینکه خیلی کوشش کنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می توانید از استعداد های خود استفاده نموده و در زندگی افرادی که دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

مهر: آ ب ب

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً احتیاج ندارید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از یاری کردن به دیگران بهتان دست می دهد برترین پاداش برای شماست.

آبان: د د ج

وقتی که دیگران نمی توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممکن است صدمه ببینند؛ و به این علت ممکن است احساس کنید که بهتر است به جای اینکه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی توانایی های خاص خود را ثابت کنید. متأسفانه این کار باعث خواهد شد افرادی که در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید که هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می نماید، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی که بهتان می گردد را بدون قضاوت قبلی قبول کنید.

آذر: ب ب د

با وجود اینکه شما خواهان برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید، ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می ترسید، علتش این است که شما کم حرف تر شده اید. شما می توانید با صحبت کردن در خصوص احتیاجهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

دی: د آ ج

شما تا موقعی که رویا های غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آن ها به دنیا واقعیت می تواند باعث اتفاق افتادن آن ها گردد.

بهمن: ج ج آ

یاری کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه های شما می توانند کار های خوبی که هم اکنون انجام می دهید را کم ارزش نمایند. شما نباید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی بخواهید. یاری شما زمانی باارزش می گردد که شما فقط به خاطر خود آن ها بهشان یاری نموده باشید.

اسفند: د د د

امروز شما می ترسید به چیز هایی که می خواهید نرسید. شما می توانید با حضور پیدا کردن در مکان های مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که احتیاجهایتان بر شما وارد می نمایند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می گردد شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز پنجشنبه 3 فروردین 1402؛ با صحبت کردن همه چیز را به نفع خود تغییر دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز پنجشنبه 3 فروردین 1402؛ با صحبت کردن همه چیز را به نفع خود تغییر دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید