زمستان برترین فصل سفر به جنوب

به گزارش وبلاگ پنجره، زمستان و هوای سرد و برفی آن در بسیاری از شهرهای کشورمان ایران، همه را به فکر راهی برای فرار از سرما و مسافرتی چندروزه می اندازد. در این فرصت چه چیزی بهتر از سفر به جنوب است؛ شهرهایی که این روزها آب وهوایی معتدل و خنک دارند و هوای بهاری و سرسبزیشان زبانزد است. هوای شهرهای جنوبی تابستان ها معمولا چنان گرم است که کمتر مسافری هوس سفر به جنوب را می نماید اما در عوض از اواسط پاییز تا اوایل بهار، زمانی خوبی برای سفر به جنوب است.

زمستان برترین فصل سفر به جنوب

سفر به کیش

جزیره کیش با سواحل مرجانی بی نظیر، این روزها هوایی معتدل و خنک دارد و در حالی که اغلب افراد در این فصل دغدغه زیادی دارند و وقت سفر ندارند، باید سفر به کیش در زمستان را هم به خاطر خنکی و هم به خاطر شلوغ نبودن غنیمت شمرد. از طرف دیگر قیمت بلیط و هتل نیز در این فصل کمتر است و در سفر به کیش در هزینه ها صرفه جویی می گردد.

جاذبه های گردشگری کیش و خرید بلیط کیش

سفر به قشم

جزیره قشم نیز یکی از جزیره های پرطرفدار گردشگران داخلی و خارجی است که معمولا در فصل زمستان خلوت تر است و یه گوشه دنج برای استراحت به شمار می رود. در این جزیره بر خلاف کیش که کاملا توریستی است، زندگی جریان دارد و همین موضوع هم باعث شده تا جاذبه های گردشگری بسیاری در سفر به قشم به خصوص بناهای تاریخی از زمان های دور، در کنار تفریحات ساحلی متداول انتظار شما را بکشد.

جاذبه های گردشگری قشم و خرید بلیط قشم

سفر به اهواز

استان خوزستان و به خصوص شهر اهواز بیشتر مقصد مسافران در عید نوروز است و اغلب همه سفر به خوزستان و به خصوص سفر به اهواز در زمستان را فراموش می نمایند؛ فصلی مرطوب، با آب و هوای معتدل و خنک، اهواز را به مقصدی کاملا متفاوت در زمستان تبدیل می نماید. اهواز بیشتر با بازارهای متنوعش شناخته شده اما پل های زیبایش که باعث شده این شهر را شهر پل ها نیز بنامند، در سفر به اهواز نباید از دست داد.

جاذبه های گردشگری اهواز و خرید بلیط اهواز

سفر به آبادان

اولین مقصد مسافران در سفر به خوزستان، پس از اهواز، آبادان است. فاصله کم این شهر تا اهواز هر مسافری را راهی این شهر می نماید تا در میانه راه هم از تالاب شادگان که به ونیز ایران معروفیت یافته، تماشا کند و هم بعد از آبادان سری به ساحل زیبای کارون در خرمشهر به خصوص در شب بزند؛ جایی که قایق های کوچک با موسیقی های شاد جنوبی انتظار مسافران را می کشند.

جاذبه های گردشگری آبادان و خرید بلیط آبادان

سفر به بوشهر

جنوب ایران و نوار ساحلی جنوب برخلاف نوار شمالی بسیار ناشناخته مانده و بوشهر نیز یکی از شهرهای حاشیه خلیج فارس است که از این قائده مستثنی نیست. این شهر قدیمی نه تنها جاذبه های تاریخی بسیاری در خود جای داده بلکه زمستان ها، هوای خنک و معتدلش، بازدید از ساحل زیبای خلیج فارس را لذت بخش تر از همواره می نماید. بندر بوشهر هم مثل دیگر شهرها بازارهای زیادی دارد که همه جور کالایی در آنها مقرون به صرفه تر از هرجای دیگری پیدا می گردد و در سفر به بوشهر نباید سر زدن به بازارهای آن را فراموش کرد.

جاذبه های گردشگری بوشهر و خرید بلیط بوشهر

منبع: فلای تودی

به "زمستان برترین فصل سفر به جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمستان برترین فصل سفر به جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید