درباره اقتصاد پساکرونا چه می دانیم؟

به گزارش وبلاگ پنجره، دنیای پساکرونا برای کسب و کارها چگونه خواهد بود؟ چه تغییرات پایداری در رفتار مصرف کنندگان و شیوه های انجام کار انجام شده است؟ آیا شرایط نرمال در دنیای پساکرونا، مشابه شرایط نرمال قبل از کرونا خواهد بود؟

درباره اقتصاد پساکرونا چه می دانیم؟

این ها پرسش هایی است که بیش از یکصد نفر از برجسته ترین رهبران فکری دنیا شامل رهبران کسب وکارهای دنیای، رهبران آکادمیک و رهبران کشورها در اجلاس دنیای بازاریابی 2021 به آن خواهند پرداخت.

اجلاس دنیای بازاریابی به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین رویداد آنلاین بازاریابی و کسب وکار دنیا با ماموریت خلق دنیایی بهتر و پایدارتر به وسیله بازاریابی و به رهبری فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن به صورت سالانه و در نیمه پاییز (15، 16 و 17 آبان ماه) برگزار می گردد، سال جاری بیش از 100 سخنران برجسته بین المللی دارد. صاحبنظران برجسته ای مانند مثل فیلیپ کاتلر (پدر بازاریابی مدرن)، هنری میزبرگ (متفکر برجسته مدیریت)، دیوید آکر (پدر برندینگ مدرن)، لوئیز موتینهو (صاحب نظر برجسته آینده پژوهی)،مارشال گلداسمیت (کوچ برجسته رهبران)، راس کلاین (رئیس انجمن بازاریابی آمریکا)، مارک الیور اپرسنیک (صاحبنظر برجسته دیجیتال مارکتینگ)، از حوزه های مختلف بازاریابی، آینده پژوهی، مدیریت و رهبری و مدیران شرکت هایی چون نستله، گوگل، الیوتی، نیسان، پپسی، یونیون بانک، و رهبران کشورها (عمدتاً از آسیای میانه و آسیای جنوب شرقی) به موضوع آمادگی برای آینده دنیا پس از کرونا خواهند پرداخت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفاً به صفحه رسمی اجلاس www.kotler.imtd.ir مراجعه فرمایید.

منبع: تجارت نیوز

به "درباره اقتصاد پساکرونا چه می دانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره اقتصاد پساکرونا چه می دانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید