تمجید کروات ها از بازیکن ایرانی با لقب کافو و دنی آلوز

به گزارش وبلاگ پنجره، رسانه کشور کرواسی بعد از درخشش صادق محرومی در دربی این کشور سبک بازی این بازیکن را به کافو و یا دنی آلوز تشبیه کرد.

تمجید کروات ها از بازیکن ایرانی با لقب کافو و دنی آلوز

به گزارش وبلاگ پنجره از فارس، سایت vecernji با اشاره به عملکرد صادق محرمی در ترکیب دینامو زاگرب مقابل هایدوک اسپیلت که این مسابقه به نوعی دربی کرواسی محسوب می گردد مصاحبه ای با این بازیکن ایرانی انجام داده است.

این سایت در مطلب خود نوشت: صادق محرمی 24 ساله ایرانی در ترکیب اصلی در دینامو دوید و در دربی مقابل هایدوک عملکرد خوبی داشت. او سریع، چابک، نافذ و در تمام زمین حضور داشت و سزاوار بالاترین امتیازهای حرفه ای بود. وی اجراهای کافو افسانه ای برزیل یا دنی آلوز را به یاد آورد.

شما یک جنگ تمام عیار را بردید. دیدگاهتان از مسابقه مقابل هایدوک چیست؟

من بازی های اینچنینی که سخت پیش می رود را دوست دارم و در هر نقطه از زمین باید کوشش کنم. من برای این باشگاه، طرفداران و هم تیمی هایم خوشحالم.

نظرت در خصوص عملکردت در این ملاقات چیست؟

من در جایگاهی نیستم که در خصوص بازی خودم صحبت کنم. بگذارید دیگران در این زمینه صحبت نمایند. مربی تیم ما به من گفت که من خوب بودم و این مهمترین چیز برای من بود.

ایگور تودور ، سرمربی هایدوک گفته است که اگر این بازیکن کمی سطح بالاتری داشت می توانست برای بارسلونا بازی کند.

آن مصاحبه را شنیدم و از او به خاطر همین اظهار نظر تشکر می کنم. من تمام کوشش خود را برای ادامه این فرایند خواهم کرد. وقتی چنین کلماتی را می شنوید تعیین است که شما خوب کار نموده اید.

به نظرت از حالا می توان گفت تیم شما قهرمان می گردد؟

ما 17 امتیازبیشتر داریم و این یک مزیت عظیم است. باشگاهی مثل دینامو نباید درگیر این موضوع باشد که از حالا قهرمان شده است اما بیایید منتظر بمانیم تا ریاضی بگوید که این کار تمام شده است.اما پس از آن، باید به فکر مسابقات اروپایی باشیم. اگر یک چالش را حل کنیم، همواره باید خود را آماده چیزهای جدید، عظیمتر و بهتر کنیم.

برنامه ات برای آینده چیست؟

من همواره بوندس لیگا را به عنوان مقصد نهایی انتخاب نموده و رویای بازی در آنجا را دارم اما برای رسیدن به آن لیگ مسابقات و مسابقات زیادی وجود دارد. برای ورود به آن محیط باید کوشش زیادی انجام بدهم. اجازه بدهید که قدم به قدم جلو برویم.

الگویت در نوجوانی چه کسی بود؟

بازیکنان بسیار خوبی در ایران وجود داشتند اما بگذارید فقط بگویم که همواره دایی و علی کریمی را الگویم می دانستم. آنها ستاره های رویایی هستند.

تو در شهری در شمال ایران به جهان آمدی. از باشگاه فوتبال ملوان عبور کردی و در آنجا توسط سرمربی کروات دراگان اسکوچیچ ، به تیم اول معرفی شدی، سپس به پرسپولیس رفتی و در ادامه به توصیه برانکو راهی کرواسی شدی.حالا تهران به عنوان یک کلانشهر را با یک کلانشهر دیگر عوض کردی...

طبیعتا فرهنگ ها متفاوت است، تفاوت زیادی در سنت و سبک زندگی این دو کشور وجود دارد ، اما اگر شما یک بازیکن حرفه ای باشید باید مجبور شوید خودتان را با شرایط جدیدوفق دهید. به هر حال وقتی می خواهم زندگی ام را تغییر بدهیم باید در حرکتم و تیم هایی که انتخاب می کنم هم تغییرات ایجاد می کردم.

آیا زاگرب و کرواسی را دوست دارید؟

اینجا شهر و کشور بسیار زیبا است. شما یک ساعت و نیم راه تا دریا دارید. مردم اینجا خیلی صمیمی هستند و من هم مورد استقبال خوبی قرار گرفته ام. به همه توصیه می کنم حتما به اینجا بیایند.

آیا در کرواسی به دریا رفته اید و کجا؟

گاهی اوقات برای یک روز در هفته می روم. برای صرف ناهار در هوای دریا. این موضوع برای من مناسب است.

هم تیمی های مورد علاقه شما در دینامو چه کسانی هستند؟

من با همه خوب هستم، بعضی کمتر، بعضی بیشتر ولی با همه در ارتباط هستم. تیم خوبی هستیم، مدتی زبان برایم مشکل ایجاد نموده بود اما اکنون پیشرفت نموده ام ، بنابراین می توانم بیشتر و بیشتر در رفت و آمد باشم. من از هر ثانیه ای که در دینامو و زاگرب دارم لذت می برم.

بیش از نیم میلیون نفر شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می نمایند، حتی خیلی بیشتر از بازیکنان دینامو. آیا زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانی؟

معمولا بعد از بازی پیغام های زیادی دریافت می کنم اما متأسفانه نمی توانم به همه آنها پاسخ دهم زیرا این کار برای من یک روز کامل طول می کشد. ایران یک کشور عظیم است ، مردم فوتبال را خیلی دنبال می نمایند به همین دلیل در صفحات اجتماعی بازیکنان را پیگیری می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "تمجید کروات ها از بازیکن ایرانی با لقب کافو و دنی آلوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید کروات ها از بازیکن ایرانی با لقب کافو و دنی آلوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید