بازدید مدیرکل هرمزگان از بازارچه دائمی صنایع دستی معبد هندوها

به گزارش وبلاگ پنجره، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در ملاقات با غرفه داران بازارچه دائمی صنایع دستی معبد هندوها، مسائل و مسائل آنان را آنالیز کرد.

بازدید مدیرکل هرمزگان از بازارچه دائمی صنایع دستی معبد هندوها

به گزارش وبلاگ پنجره به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، روز سه شنبه 5 آذرماه، رضا برومند، مدیرکل این اداره در ملاقات با با غرفه داران بازارچه دائمی صنایع دستی معبد هندوها با تاکید بر رونق بیشتر فراوری صنایع دستی، بازارچه را فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان صنایع دستی دانست و اضافه کرد: سرمایه گذاری در هر زمینه ای احتیاجمند هزینه است و سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی می تواند یکی از مهم ترین فرصت های سرمایه گذاری در جامعه باشد.

او با اشاره به بحث آموزش صنایع دستی ادامه داد: هنرمندان و صنعتگران باید بستری برای آموزش رشته های صنایع دستی را به دیگران آماده نمایند تا هنر خود را به دیگران انتقال دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان بر مدیریت صحیح هزینه های بازارچه تاکید نمود و گفت: برای بهبود شرایط کسب و کار، همه اعضای بازارچه باید بر هزنیه ها مدیریت داشته باشند به نحوی که امکانات مورد احتیاج خود را خودشان به راحتی فراهم نمایند.

در انتها، برومند بر اتحاد و همدلی و مدیریت مناسب بر غرفه داران تاکید نمود و اضافه کرد: غرفه داران در نوروز سال جدید باید سیستم منسجمی برای ایجاد تحول در بازارچه و عرضه محصولات صنایع دستی داشته باشند.

منبع: میراث آریا

به "بازدید مدیرکل هرمزگان از بازارچه دائمی صنایع دستی معبد هندوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل هرمزگان از بازارچه دائمی صنایع دستی معبد هندوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید