بازدید از میدان نقش دنیا اصفهان از مرز 150 هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، بازدید از میدان نقش دنیا اصفهان از مرز 150 هزار نفر گذشت.

بازدید از میدان نقش دنیا اصفهان از مرز 150 هزار نفر گذشت

علیرضا ایزدی در حاشیه بازدید از تأسیسات توریستی استان در جمع وبلاگ پنجره گفت: با خاتمه دور اول سفرهای نوروزی و شروع دور دوم سفرها، همچنان شاهد افزایش حضور توریستان در بناهای تاریخی و جاذبه های توریستی استان اصفهان هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: با گرم شدن دوباره هوای شهر اصفهان، شاهد حضور چشمگیر توریستان در محوطه بزرگ مجموعه دنیای میدان نقش دنیا بودیم و این در حالی است که با همکاری و مساعدت اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، آئین جشن استقبال از ماه مبارک رمضان تا پاسی از شب در مرکز این مجموعه بزرگ تاریخی با بیش از 85 هزار مترمربع وسعت برگزار گردید.

وی اظهار داشت: آنالیز های آمارها حکایت از آن دارد که بیش از 150 هزار نفر توریست به این میدان بزرگ وارد شدند که همین نکته نشان دهنده این است که از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز، آدینه چهار فروردین شلوغ ترین روز حضور توریستان در آثار تاریخی و جاذبه های توریستی استان اصفهان بوده است.

منبع: همگردی

به "بازدید از میدان نقش دنیا اصفهان از مرز 150 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از میدان نقش دنیا اصفهان از مرز 150 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید